جمعه 31 فروردین 1403

استان بوشهر

استان بوشهر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش در استان‌های بوشهر و فارس آغاز خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: وزش باد شدید با سرعت لحظه‌ای 32 نات و بیشینه ارتفاع امواج در مناطق ساحلی 1 تا 2.5 متر و در مناطق دور از ساحل تا بیش از 2.5 متر همراه با رگبار باران و رعد و برق برای فردا دوشنبه (27 فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در خلیج فارس و نواحی جنوبی استان بوشهر و برای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (27 تا 29 فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش در استان‌های بوشهر و فارس آغاز خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

دولت به برخی از خانوارها زمین رایگان اهدا کرده است. شرایط دریافت این زمین های رایگان بسیار مهم است. برای اطلاعات بیشتر، خبر را تا انتها مطالعه کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج تا 2.5 متر در آب‌های جنوب کشور از دوشنبه (27فروردین‌ماه) هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: وزش باد شدید با سرعت لحظه‌ای 32 نات و بیشینه ارتفاع امواج در مناطق ساحلی 1 تا 2.5 متر و در مناطق دور از ساحل تا بیش از 2.5 متر همراه با رگبار باران و رعد و برق دوشنبه (27 فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در خلیج فارس و نواحی جنوبی استان بوشهر و سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (27 تا 29 فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج تا 2.5 متر در آب‌های جنوب کشور از دوشنبه (27فروردین‌ماه) هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

«هفته‌های ایرانی» در بیست و یکمین سفر استانی، از استان «بوشهر» و دیدنی‌ها و شنیدنی‌های این استان می‌گوید.

وب‌گاه عصر ایران

سیف اله غلامی: در پی اعلام دهیاری روستای شول شهرستان گناوه در شامگاه چهارشنبه 22 فروردین ماه جاری مبنی بر مفقود شدن جوان حدود 43 ساله از این روستا که برای بازگرداندن گله از صحرا رفته بود، تیم‌های عملیاتی هلال احمر برای پیدا کردن جوان اعزام شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار دالکی در استان بوشهر درخصوص آتش گرفتن یک اتوبوس بین شهری در محدوده این شهر توضیح داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ حسین رضوانی شهردار دالکی در منطقه دشستان استان بوشهر اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس که از مبدا یاسوج به سمت قشم در حال حرکت بود، ساعت 20 چهارشنبه شب در شهر دالکی دشتستان دچار آتش‌سوزی شد. رضوانی ادامه داد: در این حادثه، با توجه به حجم بالای آتش‌سوزی، علاوه بر ماشین آتش‌نشان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی صنعت برق از تغییر ساعت کار ادارات از 15 خرداد خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زلزله‌ای به بزرگی 3 در مقیاس ریشتر نصرت آباد، سیستان و بلوچستان در ساعت 21:55 رخ داد.

وب‌گاه گسترش

در اطلاعیه‌ای که توسط محمدحسین صفاری، دبیر کل بیمه سلامت استان اصفهان ارائه شده است که پوشش بیمه سلامت همگانی ایرانیان تا پایان فروردین 1404 به صورت رایگان برای پنج دهه اول جامعه تمدید شده است. این اقدام با ابلاغ سازمان بیمه سلامت ایران انجام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین لرزه ای ساعت 22 امشب منطقه برازجان را به لرزه درآورده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش زمان برگزاری امتحانات نهایی الکترونیکی را اعلام کرد. آموزش و پرورش زمان برگزاری امتحانات نهایی الکترونیکی را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: مراکز استاندارد آزمون تا سال 1407 به صورت تمام الکترونیک فعالیت خواهند کرد و استفاده از کاغذ در آنها حذف خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی صنعت برق از تغییر ساعت کار ادارات از 15 خرداد تا 15 شهریور خبر داد.