چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

بحران شیوع کرونا ویروس علاوه بر اینکه باری دیگر نوع دوستی و انسان دوستی ایرانیان در خدمت به هموطن را به نمایش گذاشت، خلأهایی را برجسته کرد که فقدان آن ها خدمت رسانی همه جانبه را با مشکل مواجه کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر جهادکشاورزی رازوجرگلان گفت: سرمازدگی اواخر هفته گذشته 280 میلیارد ریال به بخش باغی و زراعی این شهرستان مرزی استان خراسان شمالی خسارت وارد کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون منطقه هشت فروشگاه افق کوروش در خراسان گفت: سوپرمارکت برخط (آنلاین) فروشگاه‌های افق کوروش در خراسان شمالی راه‌اندازی شده و مردم می‌توانند با استفاده از فروشگاه های «اکالا»، خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی از تصویب طرح استانی کاهش اثرات شیوع ویروس کرونا بر بخش‌های مختلف اقتصادی، زیربنایی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - شیوع کرونا با وجود بروز مشکلات متعدد در بخش‌های گوناگون، به دلیل زمینه‌سازی برای کاهش تردد و سفر به طبیعت و در نتیجه کم‌شدن مسافران و زباله‌ها، آرامش را به پارک ملی گلستان برگرداند که نتیجه آن آغاز زایش حیات وحش این پارک جنگلی در سایه آرامش ناشی از نبود گردشگران و شکارچیان است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: پارسال، 10 میلیون قطعه جوجه با نظارت بهداشتی کارشناسان این اداره کل و پایش مستمر سلامت آن‌ها، در مرغداری‌های صنعتی استان پرورش یافت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: 433 میلیارد و 467 میلیون ریال از مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت استان در 2 ماه اخیر پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - محور بجنورد - آشخانه در غرب استان خراسان شمالی، به علت رانش زمین تا اطلاع بعدی مسدود شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - شعب فروشگاه افق کوروش در استان خراسان شمالی، امروز - شنبه - با دستور استاندار پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - بخشدار سرحد شیروان گفت: جاری شدن سیل در شامگاه شنبه، راه ارتباطی 2 محور روستایی این بخش را با مرکز شهرستان قطع کرد.

خبرگزاری دانا

طاهر رستمی گفت: مسیر روستای بام به دلیل جاری شدن سیلاب مسدود می باشد و تا اطلاع ثانوی در این مسیر تردد صورت نمی گیرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: بارش باران، سبب ریزش کوه در محور اسفراین - بجنورد، در محدوده قبل از تونل شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - بارش بسیار شدید و رگباری باران که با رعد و برق همراه بود، شامگاه شنبه موجب کندی حرکت خودروها و بعضا توقف آنها در محورهای این استان شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست گرمه از جایگزینی حفاظت از زیستگاههای مهم این شهرستان خراسان شمالی به جای حبس برای متهمان شکار پرنده خبر داد.

خبرگزاری دانا

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در ورودی پایتخت خبر داد.