پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد که از ابتدای اسفند ماه سال 1398 تا 19 فروردین ماه سال جاری 728 نفر به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف الکل به این سازمان ارجاع شده اند، این در حالی است که کل آمار تلفات ناشی از مصرف الکل در مدت مشابه سال قبل (اسفند 97 و فروردین 98) در کشور 66 نفر بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس آمارهای سازمان پزشکی قانونی کشور از ابتدای اسفند ماه سال 1398 تا 19 فروردین ماه سال جاری 728 متوفی به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف الکل به این سازمان ارجاع شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: بر اساس آمارهای سازمان پزشکی قانونی کشور از ابتدای اسفند ماه سال 1398 تا 19 فروردین ماه سال جاری 728 متوفی به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف الکل به این سازمان ارجاع شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی با تاکید بر استفاده مدیران استانی از تمامی اختیارات قانونی خود برای کمک بیشتر به صنوف گفت: از امروز هیچ یک از سازمان‌ها و ادارات دولتی استان حق برگشت دادن چک کسبه را ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پزشکی قانونی از ارجاع بیش از 728 نفر به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف الکل از ابتدای اسفند ماه سال 98 تا 19 فروردین سال جاری خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آمارهای سازمان پزشکی قانونی کشور از ابتدای اسفند ماه سال 1398 تا 19 فروردین ماه سال جاری 728 نفر به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف الکل به این سازمان ارجاع شده اند، این در حالی است که کل آمار تلفات ناشی از مصرف الکل در مدت مشابه سال قبل (اسفند 97 و فروردین 98) در کشور 66 نفر بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پزشکی قانونی از ارجاع بیش از 728 نفر به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف الکل از ابتدای اسفند ماه سال 98 تا 19 فروردین سال جاری خبر داد.

خبرگزاری دانا

بارش برف امروز چهارشنبه بیستم فروردین ماه چهره بجنورد مرکز خراسان شمالی و چند شهرستان استان خراسان شمالی را زمستانی کرد.

خبرگزاری تسنیم

کل آمار تلفات ناشی از مصرف الکل در مدت مشابه قبل (اسفند 97 و فروردین 98) در کشور 66 نفر بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: از ابتدای اسفند ماه سال 1398 تا 19 فروردین ماه سال جاری 728 نفر به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف الکل به این سازمان ارجاع شده اند، این در حالی است که کل آمار تلفات ناشی از مصرف الکل در مدت مشابه سال قبل (اسفند 97 و فروردین 98) در کشور 66 نفر بوده است.

خبرگزاری مهر

بر اساس آمارهای سازمان پزشکی قانونی کشور از ابتدای اسفند ماه سال 1398 تا 19 فروردین ماه سال جاری 728 متوفی به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف الکل به این سازمان ارجاع شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - شهردار بجنورد اعلام کرد: تنها 20 درصد معابر این شهر از زیرسازی مناسب برخوردار است و متاسفانه 80 درصد معابر و گذرگاه‌های مرکز استان خراسان شمالی از این نظر وضعیت نابسامانی دارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - بارش برف در بیستمین روز از فروردین، بجنورد، مرکز خراسان شمالی و بسیاری از دیگر نقاط این استان را سفیدپوش کرد و به این خطه سیمایی زمستانی بخشید.

خبرگزاری میزان

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: بیش از 3 هزار نقطه خراسان شمالی به صورت مستمر توسط گروه‌های جهادی، نیرو‌های بسیج، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی در حال پاکسازی و ضدعفونی شدن هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان حفاظت محیط‌زیست در خصوص فرآیند انتقال یوزپلنگ‌های پارک طبیعت پردیسان به پارک ملی توران بیانیه‌ای صادر و در آن تاکید کرد که انتقال یوزپلنگ ها یک کار کاملا کارشناسی شده است و ماندن این گونه در تهران و خارج از زیستگاه خودشان، امری خطا و آسیب‌زا خواهد بود.