چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون توسعه ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان شمالی با تکذیب خبر تخریب خانه کاراته استان، گفت: جابه جایی مکان خانه‌های جودو و کاراته استان با یکدیگر، برای برخی شائبه تخریب خانه کاراته را به وجود آورده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 289 ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 4.2 درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر گفت: تا اسفندماه 90 درصد محتوای آموزشی به دانش آموزان عشایری آموزش داده شده بود و در این ایام از روش های مختلف برای آموزش تکمیلی بهره بردیم.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره بازرسی کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: بازدیدهای بازرسان نشان داد که 95 درصد از کارگاه‌های استان مسائل ایمنی سلامت و پروتکل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را رعایت کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رژه خدمت کارکنان تیپ 130 شهید دلجویان با عنوان مدافعان وطن، یاوران سلامت گرامی‌داشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان روز جمعه در میدان صبحگاه این تیپ در بجنورد برگزار شد.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: با هدف بالابردن انگیزه قهرمانان دو قطعه زمین به آنها اختصاص داده شد که به زودی کارهای انتقال آن انجام می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 23064 ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، تردد‌ها 2.6 درصد نسبت به دیروز کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: بارندگی‌های خوب فروردین ماه امسال، نیاز آبرسانی سیار به منطقه زیست یوزپلنگ‌ها در میاندشت جاجرم، تا اواسط خردادماه امسال برطرف کرده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: بخش صنعت در دیگر استانها اقدامات چشمگیری برای مبارزه با بیماری کرونا انجام داده است و انتظار بحق مردم خراسان شمالی نیز آن است که صنایع استان یاریگر آنان در این شرایط باشند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - بارش باران، برای مردم خراسان شمالی، که 44 درصد از جمعیت 863 هزار نفری آن در روستاها سکونت دارند و اقتصادشان بر پایه کشاورزی است، همواره مایه خوشحالی و امید بوده اما بارندگی‌های امسال همانند پارسال خسارت‌هایی را در پی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست تیم اختراعات ایران گفت: مبینا قزی، دانش‌آموز شهرستان اسفراین خراسان شمالی، به عنوان تنها شرکت‌کننده ایرانی در رقابت‌های جهانی پژوهش کشور رومانی، پذیرفته شده است.

خبرگزاری میزان

اصغر امیرنیا ضمن تشریح فعالیت‌های دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 98 گفت: امروز با وجود مشکلات، همدلی‌ها در فعالیت‌های حوزه قرآن و عترت بیشتر شده است. نیاز مردم به فعالیت‌های قرآنی را بیشتر احساس کرده ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آخرین اطلاعات دریافتی از ترددشمارهای فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 5.3 درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - هشت هزار و 500 تن انواع محصولات کشاورزی سال گذشته از خراسان شمالی صادر شد که این میزان 7.2 درصد از مجموع کالاهای صادره از استان را شامل می‌شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر که بخاطر شیوع کرونا آموزش دانش‌آموزان، الکترونیکی شده است، هیچ یک از دانش‌آموزان مناطق عشایری و روستایی از آموزش محروم نیستند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: تعداد تصادفات پارسال نسبت به سال 97، 14 درصد کاهش یافت و به 16 هزار و 18 فقره رسید.