پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: تنها یک سوم گستره تاکستان‌های استان در مدت سه سال اجرای طرح فراگیر بیمه باغ‌های انگور زیر پوشش بیمه رفته که این میزان با توجه به 18 هزار و 520 هکتار باغ انگور بسیار کم است.

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در ورودی پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته هشت زلزله بزرگتر از سه در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد، هرمزگان، مازندران و آذربایجان غربی رخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: پلیس راهور ناجا، وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور در بعد از ظهر جمعه را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

بارش باران نیز در اکثر محور‌های استان‌های اصفهان، مازندران، قزوین، قم، مرکزی، همدان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و محور بجنورد - شیروان استان خراسان شمالی مشاهده می‌شود.

خبرگزاری مهر

پلیس راهور ناجا، وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور در بعد از ظهر جمعه را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مه گرفتگی همراه با کاهش دید در محورهای 9 استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: مصرف آب آشامیدنی برای دام در روستاهای این استان بسیار بالا است و برآورد می‌شود نیمی از آب تولیدی این شرکت برای ساکنان این مناطق، به مصرف دام برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رقص محلی پرستاران و کارکنان بیمارستان امام خمینی شهرستان اسفراین استان خراسان شمالی برای حفظ روحیه خود و بیماران کرونا را ببینید.

خبرگزاری دانا

کریمی با اشاره به اینکه افرادی که تاکنون براثر کرونا جانشان را از دست داده اند در مکان مشخص شده هر شهرستان تدفین شده اند، گفت: بقیه تدفین ها نیز به این روش ادامه پیدا خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

داوود ناهید به راه اندازی کارگاه تولید و بسته بندی مواد ضدعفونی کننده دست در استان اشاره کرد و گفت: طی یک و نیم ماه فعالیت، 50 هزار بطری محلول ضدعفونی کننده 250 سی سی تولید و به بسیج سازندگی جهت توزیع بین محرومین و روستاها تحویل داده شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - کارشناس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: روستای کوسه در بخش سرحد شهرستان شیرون، با کمینه دمای 11 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان در شب گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: 29 هزار و 267 نفر از مردان این استان نام مبارک حضرت مهدی (عج) و یا ترکیبات آن را بر خود دارند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: با اجرای 763 طرح کشاورزی و دامپروری در سال گذشته و با صرف 670 میلیارد ریال اعتبار برای 804 نفر شغل در این بخش‌ها ایجاد شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: کنترل کامل بیماری کرونا و بازگشت سریع‌تر به شرایط عادی زندگی و رونق کسب و کارها در گرو مشارکت فعال مردم است.

خبرگزاری دانا

علی زاهدی نیا گفت: از ابتدای سال 99 تاکنون 735 ولادت در ادارات ثبت احوال خراسان شمالی به ثبت رسیده که از این تعداد 18 نوزاد به نام مبارک حضرت مهدی و ترکیبات آن نامگذاری شده اند.