پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران و رییس اسبق کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال کاندیدای انتخابات ریاست این فدراسیون شد. او تاکید کرد که نماینده دادگان نیست اما آرمان‌های او را دنبال خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان شمالی، امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان جاجرم ایستگاه پایش کیفی هوا در شهرستان جاجرم با هزینه 600 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی راه اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - یک عضو هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی اعلام کرد: ادعای برخی رد صلاحیت‌شدگان این استان در فضای مجازی مبنی بر تایید صلاحیت خود در شورای نگهبان، شایعه و بی‌اساس است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - دبیر ستاد امنیت انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خراسان شمالی گفت: 842 شعبه اخذ رای برای انتخابات پیش‌رو در استان پیش بینی شده که سه هزار نفر از نیروهای انتظامی، امنیت آن را بر عهده دارند.

خبرگزاری تسنیم

قربانیان طرح تکثیر در اسارت یوزپلنگ، یوزپلنگ‌هایی هستند که باید در راستای اجرای این طرح از شانس بقا و تولیدمثل در طبیعت محروم و زنده‌گیری شوند؛ قربانیانی که دو یوزپلنگ نر یزدی را سازمان محیط زیست در ابتدای صفشان قرار داده است.

خبرگزاری دانا

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی گفت: درحالی میزان مصارف بانک های دولتی در استان طی 10 ماهه امسال به 119.5 درصد رسید که این نسبت در سال گذشته 109 درصد بود.

خبرگزاری مهر

مهدی اله پور در حکمی از سوی عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، به عنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان شمالی منصوب شد.

خبرگزاری ایسنا

در استان‌های فارس و خوزستان در هفته گذشته بیشترین زلزله‌ها به ثبت رسید و دو زمین‌لرزه بیش‌از 3 ریشتر در کرمانشاه رخ داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) علاوه بر عزت، آزادی و وحدت، انتخابات را، که ارزشمندترین هدیه زمان بود به مردم ایران هدیه کردند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: نامزدهای انتخاباتی علاوه بر پایبندی به مکارم اخلاقی، باید تقوای سیاسی و اجتماعی نیز داشته باشند، در غیر این صورت مردم و حاکمیت را دچار ضرر و زیان می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرماندار شهرستان بجنورد از انصراف یکی از نامزدهای نخستین میاندوره انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان شمالی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان محیط زیست گفت: وظایف تمام دولت ها در همه جهان تقریبا یکسان است، و اساس آن به وجود آوردن آرامش، رفاه، توسعه برای مردم کشور خودشان است. علت سابقه زیادی که در دولت های مختلف داشته ام از جمله دوره ریاست جمهوری رهبر انقلاب، دولت سازندگی، دولت اصلاحات و دولت اعتدال، واقعا حتی در زمان جنگ، فشارهای وارد شده به کشور با فشارهای کنونی قابل مقایسه نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اسامی نفرات مورد تأیید برای نخستین میاندوره‌ای انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اسامی نفرات مورد تأیید برای نخستین میاندوره‌ای انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - ر. قابت‌های شنای کارگران کشور که امروز با حضور شناگرانی از 14 استان کشور در بجنورد آغاز شده بود، شامگاه پنجشنبه با قهرمانی شناگران استان تهران پایان یافت

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: تا پایان امسال، 255 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد 8.5 هکتار گلخانه در اراضی این استان تامین و پرداخت می‌شود.