پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگران گفت: نخبگان شاهد، نمایندگان علمی جامعه ایثارگری در کنگره های بین‌المللی جانبازان شیمیایی و کنفرانس های حقوق بشر برای دفاع از مظلومیت ایران و قربانیان ترور هستند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به منظور ساماندهی فعالیت نخبگان شاهد و ایثارگر، آیین‌نامه حمایت از این قشر، اواخر ماه گذشته به تصویب هیات دولت رسید.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس امور اندازه‌گیری و توزیع شرکت گاز خراسان شمالی گفت: محدودیت مصرف گاز برای برخی واحدهای صنایع کوچک و همچنین مجتمع پتروشیمی خراسان از هفته جاری برداشته شد و این واحدها به چرخه تولید بازگشتند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت: از مجموع تخلفات انتخاباتی که در استان روی داده، سه پرونده قضایی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هیئت‌های نظارت و ارزیابی این مرکز در دی ماه 98 از 53 موسسه آموزش عالی در 7 استان شامل گیلان، گلستان، خراسان شمالی، ایلام، خوزستان، سمنان و اردبیل بازدید کردند. گروه‌های هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان اردبیل، از 5 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی؛ گروه‌های...

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی از پرداخت سود سهام عدالت به حساب بیش از 731 هزار نفر در استان از اسفند ماه امسال خبر داد.

خبرگزاری دانا

کارشناس مسئول بازرگانی خارجی سازمان صمت خراسان شمالی با اشاره به اینکه عمده محصول صادراتی استان بر تولیدات پتروشیمی خراسان است بر لزوم هدایت استان بر تولید محصولات متنوع صادرات گرا در استان تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرما و بارش برف، برخی مدارس در شهرستان گرمه استان خراسان شمالی را در نوبت عصر روز یکشنبه به تعطیلی کشاند.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون شاهد بارش برف در اکثر محور‌های استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی هستیم. همچنین بارش برف در محور‌های شهمیرزاد - فولاد محله و میامی - سبزوار استان سمنان، محور کیاسر - سمنان استان مازندران و محور‌های آزادشهر - شاهرود و توسکستان - شاهرود استان گلستان هستیم. وی درباره بارش باران...

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - دبیر انجمن کوراش کشور گفت: زمان برگزاری لیگ برتر کوراش در خراسان شمالی که قرار بود جمعه انجام شود اما، بخاطر همزمانی با مسابقات جام جایزه بزرگ جودو به زمان دیگری موکول شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - بخشدار سرحد شیروان گفت: به دنبال بارش برف و کولاک شدید دیشب، هم اینک راه ارتباطی منطقه گردشگری مرزی «گلیل» در این بخش بسته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جشنواره فیلم فجر یکی از بااهمیت‌ترین جشنواره‌های سینمایی ایران است که هر سال در نیمه بهمن برگزار می‌شود؛ این جشنواره از 1361 خورشیدی به ابتکار بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد و اکنون سی و هشتمین دوره این جشنواره از 12 بهمن 1398 خورشیدی در تهران برپا و در حال برگزاری است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی اعلام کرد: با توجه به افزایش میزان مصرف گاز خانگی در استان، خط گاز نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان قطع شده که این اقدام به منفی شدن تراز تولید و مصرف برق منجر شده است.

خبرگزاری میزان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور بر لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از محور‌های مواصلاتی تاکید کرد و افزود: تردد در محور سردشت - مهاباد گردنه زمزیران استان اردبیل فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.