پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری مهر

بنا به اعلام اداره کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وزش باد شدید در 6 استان کشور طی امروز پیش بینی شده است و سامانه بارشی جدیدی از اواخر وقت پنج شنبه 17 بهمن به کشور وارد می شود.

خبرگزاری ایسنا

پلیس راهور ناجا اسامی محورهای مسدودشده در سراسر کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید در 6 استان کشور طی امروز (15 بهمن) گفت: سامانه بارشی جدیدی از اواخر وقت پنج شنبه (17 بهمن) به کشور وارد می‌شود.

خبرگزاری میزان

بنابر گزارش های پلیس راهور، امروز پانزدهم بهمن ماه تعدادی از محورها در سراسر کشور مسدود هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس تحلیل‌های آخرین نقشه‌های آینده نگری، امروز در شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز بارش پراکنده باران و برف رخ خواهد داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از وزش باد شدید 2 روزه در 8 استان خبر و نسبت به وقوع بهمن، خسارت به سازه‌های موقت و گسترش آتش‌سوزی به سبب افزایش 8 درجه‌ای دما هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از وزش باد شدید 2 روزه در 8 استان خبر و نسبت به وقوع بهمن، خسارت به سازه‌های موقت و گسترش آتش‌سوزی به سبب افزایش 8 درجه‌ای دما هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - کارشناس بازاریابی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: با توجه به تنوع کود و سم، یکی از عمده‌ترین مشکلات کنونی بخش کشاورزی، تهیه و تدارک نهاده‌های با کیفیت و استاندارد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرخانه سی‌وهشتمین جشنواره بین‌اللمی فیلم فجر از آغاز اکران فیلم‌های این دوره جشنواره در مراکز استانی کشور خبر داد.

خبرگزاری دانا

فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی برقتل فرزند در فاروج نیاز پلیسی در بیمارستان شهرستان فاروج، مشخص شد که پسربچه ای حدودا 12 ساله از ناحیه گردن دچار جراحت شدید شده که مشخص شد وی به دست پدر معتادش مجروح شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - 82 طرح دولتی و خصوصی در سومین روز از دهه مبارک فجر با صرف 523 میلیارد و 880 میلیون ریال در شهرستان مانه و سملقان استان خراسان شمالی افتتاح شد.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرایندی تقریبا طولانی دارد که از دهم آذرماه آغاز شد و تا 23 بهمن‌ماه، روز اعلام فهرست تاییدشدگان نهایی به فرمانداری های سراسر کشور ادامه می‌یابد و دوم اسفندماه امسال با حضور مردم در پای صندوق های رای به پایان می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - عسیی کلانتری معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست روز دوشنبه برای شرکت در شورای اداری و افتتاح متمرکز 675 پروژه استان خراسان شمالی به این استان سفر کرد. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - 2 گورش‌کار خراسان شمالی که در مسابقات جهانی این کشتی سنتی در کشور ترکیه حضور یافته بودند با کسب گردن‌آویزهای برنزی به خانه بازگشتند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه هم‌اکنون از شدت کولاک برف در جاده‌های مناطق کوهستانی کاسته شده است، گفت: اما، یخ‌زدگی و مه غلیظ موجب اختلال در تردد خودروها در این مناطق شده است.