پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک از بارش برف و باران در محور های مواصلاتی پنج استان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از واحد ارتباطات و رسانه دوازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، نخستین دور انتخاب آثار در مؤسسه هنر‌های تجسمی معاصر دبیرخانه جشنواره به پایان رسید و شورای هنری دوازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، از میان 5968 اثر رسیده به دبیرخانه از 3032 هنرمند، 450 اثر را از 336 هنرمند در مرحله اول برای نمایشگاه انتخاب کردند. از میان 3032 هنرمند شرکت کننده...

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: شرکت نگهداری، توسعه و تجهیز اماکن ورزشی متعهد شده است 145 میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه‌های بجنورد و شیروان هزینه کند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی یکی از دغدغه های مهم خراسان شمالی در حوزه ورزش را نبود خوابگاه ورزشی خواند و گفت: با پیگیری های صورت گرفته، مبلغ هشت میلیارد تومان برای ساخت یک خوابگاه ورزشی در بجنورد اختصاص پیدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا

امسال زنان پیشتاز شرکت در جشنواره تجسمی فجر شدند و بیشترین آثار ارسالی به ترتیب از استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی به جشنواره رسید.

خبرگزاری دانا

مدیرامور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با بیان اینکه خراسان شمالی هیچ گونه نیازی به واردات گوشت قرمز به داخل استان ندارد، گفت: به صورت میانگین در طول سال تعداد 300 هزار راس دام سبک به خارج از استان خراسان شمالی صادر می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امسال زنان پیشتاز شرکت در جشنواره تجسمی فجر شدند و بیشترین آثار ارسالی به ترتیب از تهران، اصفهان و خراسان رضوی است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرعت تندباد در برخی مناطق استان خراسان شمالی به 100 کیلومتر برساعت در 24 ساعت گذشته رسید که بیشترین آن در ایستگاه مهمانک شهرستان مانه و سملقان ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره تجسمی فجر امسال زنان پیشتاز شرکت در جشنواره تجسمی فجر شدند و بیشترین آثار ارسالی به ترتیب از استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی به جشنواره رسید.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - تولید محصولات شرکت پتروشیمی خراسان در بجنورد که از 20 دی ماه امسال به علت قطعی گاز متوقف شده بود، امروز (شنبه) از سر گرفته شد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از افتتاح 15 پروژه ملی و استانی در سراسر کشور در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - آیین گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر، روز شنبه همزمان با سراسر کشور و با حضور اقشار مختلف مردم در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد. (عکس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از افتتاح 15 پروژه ملی و استانی در سراسر کشور در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس مسجدی از افتتاح 15 پروژه ملی و استانی پزشکی قانونی در دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: با اقدامات جهادی همکاران سازمان پزشکی قانونی کشور در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم، پروژه‌هایی در ایام دهه فجر در کشور افتتاح می‌شود که به واسطه آن دسترسی مردم به خدمات پزشکی قانونی تسهیل خواهد شد. رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور افزود: در این ایام مرکز آزمایشگاهی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از افتتاح 15 پروژه ملی و استانی پزشکی قانونی در سراسر کشور در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.