پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی، 19 پروژه اجرای طرح هادی و آسفالت معابر در روستاهای این استان را آماده بهره برداری کرده، که به مناسبت دهه فجر افتتاح می شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - طرح مرمت سه اثر تاریخی استان خراسان شمالی در بین تجارب برتر مرمت بناهای تاریخی کشور گنجانده شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - هنوز آمار دقیقی از کودکان کار در خراسان شمالی وجود ندارد و اجرای طرح سامان‌دهی این قشر موجب شده تا شماری از آنان از خیابان‌ها به کارگاه‌ها کوچ کنند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس پارک ملی گلستان اعلام کرد: 39 مورد انواع گونه‌های حیوانی این پارک بر اثر برخورد وسایل نقلیه در جاده بین‌المللی گرگان - مشهد در محدوده این پارک ملی در سه ماه اخیر تلف شدند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر شرکت آب منطقه‌ای شیروان و فاروج گفت: افت سالانه سطح آب‌های زیرزمینی دشت شهرستان فاروج 90 سانتیمتر است که در 22 سال گذشته این میزان 20 متر کاهش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست و دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار گفت: 350 میلیون دلار از سال 96 تاکنون برای مقابله با پدیده گرد و غبار تخصیص یافته، که اختصاص اعتبار برای سال آینده هم منوط به عملکرد دستگاه‌های اجرایی در این زمینه است.

خبرگزاری ایرنا

سبزوار - ایرنا - تیم کاشمر قهرمان مسابقات منطقه‌ای والیبال بانوان گرامیداشت سردار شهید سلیمانی در جغتای شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مجموعه فرهنگی، تاریخی عمارت مفخم، باشکوه‌ترین بنای برجای مانده از دوره قاجار در بجنورد، مرکز خراسان شمالی قرار است با ساماندهی و تغییراتی در محدوده پیرامونی آن، نقشی نو را برای رونق گردشگری این استان بازی کند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر 43 پروژه کشاورزی با صرف 203 میلیارد و 948 میلیون ریال اعتبار در استان خراسان شمالی به بهره برداری می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون شاهد بارش برف در اکثر محور‌های استان‌های خراسان شمالی، زنجان و اردبیل، محور آزادراه تبریز - زنجان استان آذربایجان شرقی، محور‌های سیاهکل - دیلمان، آستارا - اردبیل، ماسوله و امامزاده ابراهیم استان گیلان، محور‌های کیاسر - سمنان، ارتفاعات کندوان، هراز و فیروزکوه استان مازندران، محور‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از لزوم تردد با زنجیر چرخ در جاده‌های 6 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از لزوم تردد با زنجیر چرخ در جاده‌های 6 استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از لزوم تردد با زنجیر چرخ در جاده‌های 6 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از لزوم تردد با زنجیر چرخ در جاده‌های 6 استان خبر داد.