شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه عصر ایران

علاوه بر این 36 دانش آموز مدرسه مختلط ابتدایی روستای گُلی از توابع بجنورد نیز امروز یکشنبه با علایم مسمومیت به بیمارستان امام حسن (ع) این شهر منتقل شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی و سمعی بصری، در این جلسه که در محل دفتر مطالعات و دانش سینمایی سازمان سینمایی با حضور محمدرضا فرجی، جعفر انصاری‌فر، مهسا اصانلو و مهدی احمدوند تشکیل شد، درخواست 27 نفر از متقاضیان دریافت شناسه صلاحیت تدریس در آموزشگاه‌های آزاد سینمایی، بررسی و صلاحیت 16 نفر از آنان مورد تایید قرار گرفت. اسامی مدرسانی...

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر شهرهای پرمسافر و جایگزین برای تعطیلات نوروز 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

«پیروز»، گرچه کالبدشکافی شده و در فرایند تاکسیدرمی قرار دارد تا در موزه، به‌عنوان نمونه‌ای از دستاورد‌های علمی متخصصان ایرانی برای همیشه نگهداری شود؛ اما هنوز هیچ تصویری از فرایند تاکسیدرمی این توله‌یوز از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست منتشر نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

این تیزپای ایرانی که در معرض انقراض شدید قرار دارد، چالش‌های بسیاری را برای بقا پشت سر گذاشته و چند سالی است در کشورمان مورد توجه قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر درباره اینکه چه شهرهای مکمل و جایگزینی برای نوروز 1402 در نظر گرفته شده است توضیحاتی داد.

خبرگزاری مهر

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: روی تعدادی از شهرهایمان که پر مسافر هستند بررسی کردیم و شهرهای مکمل برای سفر گردشگران معرفی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح نهم اسفندماه بود که خبر رسید تلاش دامپزشکان در اتاق عمل بیمارستان دامپزشکی مرکزی تهران برای دیالیز فرزندِ «ایران» بی‌نتیجه مانده و «پیروز»، توله‌یوز محبوب ایرانی در 10 ماهگی بر اثر آنچه «نارسایی کلیوی» عنوان شد، تلف شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصاویر و نوشته‌هایی در روزهای اخیر در فضای مجازی با عنوان «پوست کندن پیروز»، توله‌یوز ایرانی منتشر شده که بررسی‌ها نشان می‌دهد «جعلی» است و عکس منتشرشده متعلق به این یوزپلنگ محبوب نیست.

وب‌گاه گسترش

البته ممکن است با توجه به اینکه در استانه سال نو قرار داریم، دولت یارانه اسفند ماه را زودتر به حساب سرپرستان خانوار واریز کند. اما این تنها یک گمانه است و هنوز هیچ کدام از مقامات دولتی توضیحی درباره زمان واریز یارانه اسفند ماه اعلام نکرده‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

بنیاد شهید امور ایثارگران و ستاد کل نیروهای مسلح همچنین سازمان بهزیستی کشور مکلف شده تا به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال فاقد شغل و درآمد کمک معیشتی به میزان 6 میلیون تومان پرداخت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنیاد شهید امور ایثارگران و ستاد کل نیروهای مسلح همچنین سازمان بهزیستی کشور مکلف شده تا به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال فاقد شغل و درآمد کمک معیشتی به میزان 6 میلیون تومان پرداخت کند.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: شرکت گاز تنها متعهد به تامین گاز واحدهای صنعتی در هشت ماه نخست سال است و در مابقی سال تامین گاز بخش خانگی در اولویت قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402، حداقل حقوق در سال آینده 7 میلیون و 920 هزارتومان خواهد بود که حقوق خالص دریافتی بیش از 55 میلیون تومان ممنوع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فارس: صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی 4 ریشتر بجنورد در استان خراسان شمالی را لرزاند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی 4 ریشتر بجنورد در استان خراسان شمالی را لرزاند.