شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه الف

زلزله‌ای به بزرگی چهار درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، صبح امروز (چهارشنبه) بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی را لرزاند.

وب‌گاه فرارو

مرکز لرزه‌نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت وقوع این زمین لرزه را 08:17:57 دقیقه صبح امروز چهارشنبه 10 اسفندماه و عمق آن را در 10 کیلومتری زمین اعلام کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

البته ممکن است با توجه به اینکه در استانه سال نو قرار داریم، دولت یارانه اسفند ماه را زودتر به حساب سرپرستان خانوار واریز کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، گرچه وضعیت بارشی کمی بهتر شده است، اما همچنان اثر این بارش‌ها در وضعیت ذخایر سد‌ها نمایان نشده به طوری که 28 سد مهم تامین کنند آب شرب و کشاورزی از ابتدای سال آبی جاری تا 6 اسفندماه هر کدام با کاهش از 25 تا 75 درصد روبه‌رو شده‌اند. بر اساس تازه‌ترین گزارش دفتر اطلاعات و داده‌های آب شرکت مدیریت منابع آب ایران، سد رودبال داراب در استان فارس با داشتن...

وب‌گاه ورزش سه

مهسا جاور در رویینگ یک‌نفره سنگین‌وزن زنان قهرمان ایران شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هفته گذشته، خوشه‌لرزه‌ای دیگر در مشگین‌شهر استان اردبیل ایجاد شد. این شهر با زلزله‌های 2.5، دو زلزله 2.8، زلزله 2.9، 3.1 در عمق 6 و 3.1 در عمق 4 کیلومتری و 3.3 لرزید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عبدالله مرادی گفت: کمیسیون ماده ده احزاب نسبت به سوءاستفاده از عناوین حزبی و سیاسی حساسیت دارد و نسبت به این موضوع برخورد قانونی خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

دبیر کمیسیون ماده 10 وزارت کشور، گفت: تلاش‌ها برای فعالیت حداکثری احزاب ادامه دارد، اما نسبت به سوءاستفاده از عناوین حزبی و سیاسی حساسیت جدی داریم و با قطعا تخلفات برخورد می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استان گلستان از آب و باران و سرسبزی، بیشتر اسم به میراث برده است و با وضعیت تغییرات اقلیمی و کاهش بارندگی، در حال تغییر رنگ است. وضعیت سدهایی که هر روز آب می‌روند و آبی در کف ندارند، گواه این وضعیت است. این میان، انسان و صنعت و گذر زمان هم دست داده‌اند. سد «وشمگیر» که حالا در کنار دیگر سدها به گل نشسته است، به گفته استاندار به دلیل کهولت سن و سال‌ها عدم لایروبی، دریاچه آن به کف رسیده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی 20 استان کشور در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور در خصوص آزادسازی قیمت‌ها در سند انتظارات آموزش و پرورش انتقاداتی مطرح کردند. متن این بیانیه بدین شرح است: ریاست محترم جمهوری اسلامی؛ جناب آقای رئیسی سلام و احترام. اخیرا سندی از جانب شما تحت عنوان سند انتظارات دولت از آ و پ و اولویت‌های تحولی به آموزش و پرورش ابلاغ...

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول سازمان هواشناسی کشور با پیش‌بینی بارش‌های بالاتر از نرمال در نیمه اول سال آینده (نیمه دوم سال آبی) گفت: کم‌بارشی طی 10 روز آینده تشدید می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متهم به قتل 29 ساله ای که پس از 3 سال فرار و زندگی مخفیانه در شهرهای مختلف کشور بالاخره در کوی نجف مشهد دستگیر شد، علت وقوع جنایت هولناک با چارشاخ را «سوت زدن» در زمین های کشاورزی بیان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

متهم به قتل 29 ساله ای که پس از 3 سال فرار و زندگی مخفیانه در شهرهای مختلف کشور بالاخره در کوی نجف مشهد دستگیر شد، علت وقوع جنایت هولناک با چارشاخ را «سوت زدن» در زمین های کشاورزی بیان کرد.