شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسری جوان که دختری دانش‌اموز را از طریق اپلیکیشن شاد اغفال کرده و تصاویر خصوصی او را به دست آورده بود، دستگیر شد.

خبرگزاری مهر

مراسم راهپیمایی چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشور مردم در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان 110 دانشگاه کشور به رئیس جمهور جهت کمک به مردم زلزله زده سوریه و ترکیه نامه نوشتند. متن این نامه به شرح ذیل است: جناب آقای سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ضمن اهدای سلام، درگذشت جمعی از مردم کشور‌های سوریه و ترکیه، در پی وقوع حادثه غمبار و مهیب زلزله که موجب تألم و تأسف ملت ایران گردید را تسلیت عرض می‌نماییم. ملت...

وب‌گاه فرارو

نجفی با بیان اینکه برنامه درسی محور کار ماست گفت: دهه 90 رویکرد‌ها در کتاب درسی تغییر کرد، اما معلمان برای همراهی با رویکرد‌های جدید آموزش ندیدند و فاصله بین اهداف برنامه درسی با آنچه در مدارس می‌گذرد زیاد است. برای توانمندسازی معلم در رویکرد آموزشی باید وضعیت فعلی را بررسی می‌کردیم. در روند بررسی‌ها، یکی از شاخص‌ها نرخ تکرار پایه است که در دوره ابتدایی 3 درصد و در پایه اول ابتدایی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی متوجه شدم در پاتوق معتادان به بیماری «ایدز» مبتلا شده ام، از ترس این موضوع را پنهان کردم و به کسی چیزی نگفتم، اما اکنون آزمایش های پزشکی مشخص کرد که نه تنها جنین 5 ماهه ام به مواد مخدر اعتیاد دارد بلکه او نیز به «ایدز» مبتلا شده است.

خبرگزاری تسنیم

آیین اختتامیه چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی 17 بهمن ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین اختتامیه چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی 17 بهمن ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چراغ اختتامیه «چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی» در تماشاخانه مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی روشن شد و اسامی برگزیدگان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گفته می شود که قبرستان تیس که به قبرستان جن ها نیز معروف است، قدمتی بیش از 2 هزار سال دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه با استقبال از اِعمال ارفاقات قانونی به زندانیان گفت: تاکید مؤکد می‌کنم که این اِعمال ارفاقات شامل زندانیان مخل امنیت و آرامش شهروندان نیست.

وب‌گاه فرارو

20 سد از مجموع سد‌های مهم شرب و کشاورزی از ابتدای سال آبی جاری تا 8 بهمن‌ماه هرکدام با کاهشی از 25 تا 75 درصد روبه‌رو شده‌اند و یک سد نیز کاهشی بیش از 75 درصد را تجربه کرده است.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول سازمان راهداری با بیان "سوار کردن مسافر خارج از پایانه توسط اتوبوس تخلف است"، گفت: برخورد قاطعی با این گونه رانندگان انجام می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصاویری از قوچ و میش‌های اوریال که در پارک ملی ساریگل استان خراسان شمالی توسط یک محیط بان به ثبت رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ناظر در چند شورا انتخاب شدند.