شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر صمت سوالی مبنی بر تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و جدایی بخش بازرگانی از این وزارتخانه را پاسخ نداد و در پاسخ به چگونگی دستورالعمل واردات خودرو گفت: بحث قرار نبود خودرویی شود اما آئین‌نامه واردات خودرو در دستور کار قرار دارد و به زودی ابلاغ خواهد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشورهای دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران به سفر بروید.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیات وزیران با پیشنهاد وزارت اقتصاد مبنی بر لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین دولت‌های ایران و عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات درمورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه موافقت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه هیات دولت که امروز چهارشنبه (8 تیر) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، هیات وزیران با اختصاص اعتبار برای جبران خسارات ناشی از زلزله شهریور ماه سال گذشته در استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی موافقت کرد. با تصویب هیات وزیران، مبلغ 124 میلیارد ریال اعتبار هزینه‌ای (به ترتیب مبلغ 106 میلیارد و 900 میلیون ریال برای شهرستان...

خبرگزاری تسنیم

هیئت دولت با اختصاص اعتبار برای جبران خسارات ناشی از زلزله در استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی موافقت کرد.

خبرگزاری دانا

هیات دولت با اختصاص اعتبار برای جبران خسارت هناشی از زلزله در استاهن‌های خراسان رضوی و خراسانه شمالی موافقت کرد.

خبرگزاری مهر

هیئت دولت با لایحه پبشنهادی وزارت اقتصاد در مورد پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین ایران و عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات در مورد مالیات‌های بردرآمد و سرمایه موافقت کرد.

خبرگزاری دانا

جعفر شهامت گفت: در سفر اخیر هیات دولت به استان عملیات اجرایی 155 پروژه راهسازی جدید در سر فصل‌های راه روستایی، روکش جاده‌های روستایی و فرعی، ایمن سازی جاده‌ای و پل سازی که قرارداد آنها منعقد شده بودند، آغاز شدند که بخشی از این پروژه‌ها تا شهریورماه امسال بهره برداری خواهند شد.

خبرگزاری دانا

مجید اجلالی، با ایجاد یک شرکت دانش بنیان و رسیدن به مرحله تولید، موفقیت‌های چشم‌گیری را در این حوزه ایجاد و برای 108 نفر ایجاد اشتغال کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از تداوم ثبت شماره اشتراک مددجویان در سامانه امداد هوشمند به منظور برخورداری از مصوبه آب و برق و گاز رایگان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری در جریان سفرش به استان خراسان شمالی دلایل گران شدن کالا‌های اساسی را اعلام کرد. وی در مورد گران شدن اقلام و کالاهای اساسی گفت: اصلاح نحوه تخصیص یارانه‌ها تنها یکی از عوامل گرانی این نوع محصولات بود و همزمان قیمت‌های جهانی نیز افزایش پیدا کرد که یکی از عوامل آن جنگ اوکراین است. رئیسی افزود: برخی از کشورهای اروپایی نیز به دلیل گرانی کالاهای اساسی روش تخصیص کوپن...

خبرگزاری دانا

محمد وحیدی گفت: گردش مالی پنج صنعت بزرگ استان خراسان شمالی خارج از این است و مردم بهره ای از این سرمایه ها نمی برند.