شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

با فرا رسیدن عید سعید قربان، خرید و فروش احشام در بازارچه‌های هفتگی رونق خوبی دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی به مبلغ یک میلیارد ریال توسط پلیس فتا خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی عرضه محصولات پروتئینی در بازار نشان می‌دهد که قیمت برخی محصولات در روزهای اخیر رشد کرده و خود را به نرخ مصوب بازار رسانده؛ اما برخی محصولات پروتئینی هم بی محابا گران عرضه می‌شود.

خبرگزاری دانا

علی اصغر هدایتی گفت: با افزایش مبلغ وام ازدواج و مدت زمان بازپرداخت، تامین ضامن برای زوجین بسیار دشوار شده و همین عامل باعث شده تا متقاضیان در صف دریافت وام ازدواج افزایش یابند.

خبرگزاری دانا

محمدرضا اکبری با اشاره به اینکه نرخ باروری در کشور از سال 1345 تا سال 1365 وضعیت نرمالی داشته است، گفت: در این سال ها نرخ باروری بین 6.3 تا 7 بوده است، اما از سال 68 رشد جمعیت سیر نزولی به خود گرفت و در یک بازه 20 ساله وضعیت رشد جمعیت سقوط آزادی پیدا کرد.

خبرگزاری دانا

لان از توابع شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی زندگی می‌کنند

خبرگزاری دانا

بانک‌های خصوصی مکلف هستند همچون بانک‌های دولتی در پرداخت تسهیلات مشارکت کنند و کمک‌کار تولید باشند، اما متأسفانه این بانک‌ها در استان‌ها اقدام خاصی در این حوزه ها انجام نمی دهند و منابع مالی شان را در داخل استان خرج نمی کنند.

خبرگزاری دانا

عباس باقری گفت: طی بهار امسال 36 هزار و 370 تن کالا از گمرک استان به بازارهای هدف، صادر و پنج هزار و 915 تن کالا نیز به گمرک استان وارد و ترخیص شدند.

وب‌گاه فرارو

یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای 50 درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود 24 درجه خواهید داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر صنعت، معدن، تجارت گفت: آئین نامه واردات خودرو در دستور قرار دارد و به زودی ابلاغ خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر صمت در پاسخ به چگونگی دستورالعمل واردات خودرو گفت: آئین‌نامه واردات خودرو در دستور کار قرار دارد و به زودی ابلاغ خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

فاطمی امین به سوال مبنی بر تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و جدایی بخش بازرگانی از این وزارتخانه پاسخ نداد.