شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

سیدجواد پورنقی با اشاره به اینکه ابتلا به کرونا در استان خراسان شمالی روند افزایشی به خود گرفته است، گفت: در حال حاضر آمار بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان به 116 نفر رسیده است.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی صنعت برق کشور از ثبت رکوردهای جدید در ساعات اوج مصرف شبانه خبر داد و تاکید کرد: اوج مصرف شبانه، شب گذشته برای نخستین بار به 64 هزارمگاوات رسید.

وب‌گاه عصر ایران

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، افزایش دما پدیده غالب در کشور است و مصرف برق نیز، نسبت به روز گذشته 500 مگاوات افزایش یافته که معادل مصرف برق دو استان خراسان شمالی و جنوبی و همچنین معادل یک نیروگاه بزرگ است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی صنعت برق کشور از ثبت رکوردهای جدید در ساعات اوج مصرف شبانه خبر داد و گفت: اوج مصرف شبانه، شب گذشته برای نخستین بار به 64 هزارمگاوات رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت آیین‌نامه دولت درباره قانون رتبه‌بندی معلمان را خلاف مصوبه مجلس است و سودی برای آنها ندارد.

وب‌گاه گسترش

خبرگزاری دانا

شیدا صباغ پور با اشاره به اینکه تمامی کودکان و نوجوانانی که در این مراکز نگهداری می شود شرایط واگذاری برای فرزند خواندگی به خانواده ها را ندارند، گفت: براساس آخرین آمارها تاکنون حدود 200 خانواده در استان خراسان شمالی در صف درخواست برای گرفتن کودک به فرزند خواندگی قرار دارند.

خبرگزاری دانا

سید هادی حسینی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال مالی 1400 در سطح استان ها در حال اجرا است و تا پایان نیمه نخست امسال ادامه دارد، علل پرداخت کُند آن را به طرح های تولیدی و اشتغالزا تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

محسن توحیدی مقدم گفت: باتوجه به اینکه سال جاری براساس تاکیدات مقام معظم رهبری سال تولید و اشتغال نامگذاری شده، پیش بینی و برنامه ریزی ایجاد اشتغال برای یک هزار و 514 نفر از مددجویان این سازمان در استان در دستور قرار گرفته است.

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل بانک رفاه کارگران از تهاتر بدهی 88 هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی با این بانک، خبر داد.

خبرگزاری دانا

سید جواد ایلالی با اشاره به اینکه بیشترین حجم اعطاء اعتبارات و تسهیلات بانکی که به تولید و سرمایه گذاری در استان تخصیص یافته بر دوش بانک های دولتی است، گفت: بانک های خصوصی به غیر از خارج کردن منابع مالی از استان، نقش چندانی در پشتیبانی از تولید ایفاء نمی کنند.

خبرگزاری دانا

عقیل غلامی با اشاره به اینکه حدود دو هزار نفر از عشایر مانه و سملقان درگیر مشکل بی آبی بوده اند، گفت: براین اساس سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی طی اقدامی با چهار دستگاه تانکر آبرسانی به این منطقه را انجام داد.

خبرگزاری دانا

علی اصغر هدایتی، شرایط پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان در استان خراسان شمالی را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر در استان از شش بانک عامل فقط بانک ملت این تسهیلات را به متقاضیان می پردازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از دستگیری عامل ترویج خشونت و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی خبر داد.