شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

احتمال می‌رود فروشنده‌ها چند نمونه قهوه را ترکیب کرده باشند که این امر موجب افزایش کافئین موجود در آن و در نتیجه مسمومیت مصرف کنندگان شده است.

وب‌گاه فرارو

متهم گفت: به خاطر قتل 80 درصد پشیمانم! ولی از این که او را طلاق دادم خیلی نادم هستم، چون نباید این کار را می‌کردم و او متوجه می‌شد که نباید با من این گونه رفتار کند!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: پویش نذر خون امسال نیز از ابتدای محرم آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه دارد و به دلیل استقبال خوب اهداکنندگان دراین ایام هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل های انتقال خون محل زندگی خود، نوبت اینترنتی دریافت و در زمان و مکان موردنظر خون اهدا کنند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - اهتمام و تسریع تکمیل یا احداث چند طرح بزرگ و زیرساختی مناطق شرق گلستان بویژه در بخش‌های "آب، فاضلاب، راه، حمل‌ونقل، بهداشت و درمان" توسط دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی، به اعتقاد کارشناسان، خاطره‌ای خوش و ماندگار از دولت در اذهان عمومی مردمان این دیار ثبت خواهد کرد.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه مشرق نیوز

جوانی که همسر ساق خود را با ضربات چاقو بی‌رحمانه به قتل رساند درباره سرگذشت خود و ماجرای ازدواج و طلاق تا ارتکاب قتل توضیح داد.

خبرگزاری دانا

رضا نعیمی گفت: طی سال جاری، تفاهم نامه ای با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه برای آب رسانی به 107 روستا در قالب چهار مجتمع آب رسانی منعقد شد.

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران از رشد 21 درصدی اهدای خون در تاسوعا و عاشورای امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه فرارو

ساعت 6 صبح یازدهم تیر امسال، پرستار 26 ساله‌ای که در بخش بیماران کرونایی یکی از بیمارستان‌های امدادی مشهد مشغول کار بود، توسط جوان ناشناسی در ابتدای خیابان ولیعصر (عج) 12 با ضربات هولناک خنجر به قتل رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حدود 10 روز بود که انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی را با هم مصرف می کردم تا خودکشی کنم چرا که رفتارهای مرموز آن پسر عینکی شاسی سوار به شدت عذابم می داد به همین دلیل...

خبرگزاری مهر

دانشگاه های دولتی که از طریق کنکور سراسری سال 1401 دانشجو می پذیرند شرایط خود را برای اختصاص خوابگاه دانشجویی اعلام کرده اند و از این میان 32 دانشگاه اعلام کردند تعهدی برای خوابگاه ندارند.

وب‌گاه فرارو

رضا شکاریان گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای در تصادف با خودرو در مسیر جوزک به آشخانه دچار جراحت شده و تلف شد. این خرس قهوه‌ای در اثر برخورد خودروی عبوری و ایراد جراحات وارده تلف شد.

خبرگزاری مهر

شاهرود - دو یوز در محل تصادف یوز ماده دیده شدند و برای جلوگیری از تصادف دیگر، محیط‌بان و نیروهای محلی در منطقه حضور دارند.

خبرگزاری مهر

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از استقرار یگان حفاظت محیط زیست سمنان و پارک ملی توران برای حفاطت از یوز مادر و توله همراه در مسیر جاده تهران به مشهد خبر داد.