شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان در تذکرات شفاهی خود به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان، اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جدی تاکید کرد: وزیر بهداشت و درمان! این وزارتخانه نیاز به مدیران عملیاتی، انقلابی و میدانی دارد لذا انتصاب مدیران چرتی و صندلی نشین مشکلات حوزه بهداشت و درمان را مضاعف می کند که باید تدبیر کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس خواستار تجدید نظر دولت در لغو مصوبه افزایش 10 درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان شد.

خبرگزاری دانا

صدور احکام جایگزین حبس از مهمترین دستاوردهای قانون جدید مجازات اسلامی در سال 92 است که دست قضات را برای صدور حکم‌هایی غیر از حبس بازگذاشته است.

وب‌گاه عصر ایران

تقویم رسمی کشور مستخرج مرکز تقویم وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، و کارشناسان رؤیت هلال، پیش‌بینی کرده‌اند هلال ماه محرم در غروب روزجمعه در کشور قابل رؤیت است.

خبرگزاری دانا

بر اساس آخرین به روز رسانی ها از وضعیت رنگبندی شهرهای کشور 5 شهرستان خراسان شمالی به خاطر وضعیت شیوع کرونا، در وضعیت قرمز قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

برادران اهل سنت از گذشته تاکنون دوشادوش تشیع، در ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) به اقامه عزا و سوگواری مبادرت می‌کنند که مناسک و شعائر دینی مانند اطعام، نذر، قرائت قرآن و دعا، عزاداری و مرثیه سرایی و بیان مصائب و کرامات اهل بیت (ع) از جمله آنهاست.

خبرگزاری دانا

عصمت بدخشان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی پیش رو، 19 هزار و 604 دانش آموز کلاس اولی به مدرسه می روند، گفت: از این تعداد 10 هزار و 116 دانش آموز پسر و 9 هزار و 488 دانش آموز دختر هستند.

خبرگزاری دانا

زوجین نابارور در استان خراسان شمالی، با مشکل نبود مرکز تخصصی درمان ناباروری دست و پنجه نرم می کنند و در کنار هزینه های بالای درمان باید خستگی و هزینه های بالای مسیر رفت و آمد به سایر استان ها را نیز تحمل کنند.

خبرگزاری دانا

مجتبی شکوری گفت: کالابرگ الکترونیکی نفت سفید برای خانوارهای فاقدگاز طبیعی استان خراسان شمالی اعلام شد.

خبرگزاری دانا

سعید سبحانی گفت: در استان خراسان شمالی، جابجایی مسافران با ناوگان مسافربری برون شهری طی بهار 1401 در مقایسه با بهار 1400، هشت درصد افزایش یافت.

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون هندبال از مسابقات رده سنی زیر 17 سال بازدید به عمل آورد.

خبرگزاری تسنیم

در شرایطی پیک هفتم کرونا دوباره صعودی شده است که به‌گفته مسئولان وزارت بهداشت کاهش سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حدود 35درصد بسیار نگران‌کننده است و باید هموطنان در این زمینه دقت عمل بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانسجو، 61 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خطاب به نوری وزیر آموزش و پرورش متذکر شدند: هنوز اندیشه‌های نئولیبرالیستی جهت چوب حراج زدن به نظام تعلیم و تربیت کشور، در لایه‌های سیاستگذار تکیه زده اند. متن این نامه به شرح زیر است: آموزش و پرورش اگر به عنوان دکان، به چشم یک وسیله سودبخش و سودده بنا شد به آن نگاه بشود، یقینا فسادآمیز و فسادانگیز خواهد بود....