شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در پی اطلاع رسانی دو شب گذشته مبنی بر تلف شدن یک قلاده یوزپلنگ آسیایی در مسیر جاده ترانزیت تهران به مشهد، یگان حفاظت محیط زیست سمنان و پارک ملی توران به محل حادثه مراجعه و با لاشه تلف شده یک قلاده یوزپلنگ آسیایی روبه‌رو شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در پی اطلاع رسانی دو شب گذشته مبنی بر تلف شدن یک قلاده یوزپلنگ آسیایی در مسیر جاده ترانزیت تهران به مشهد، یگان حفاظت محیط زیست سمنان و پارک ملی توران به محل حادثه مراجعه و با لاشه تلف شده یک قلاده یوزپلنگ آسیایی روبه‌رو شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تقاضای همکاری بیشتر پلیس راهور برای کنترل سرعت خودروها را در این محور داریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تقاضای همکاری بیشتر پلیس راهور برای کنترل سرعت خودروها را در این محور داریم.

خبرگزاری دانا

ابوالقاسم اکبری با اشاره به اینکه خراسان شمالی با کمبود شدید فضای آموزشی مواجه است، گفت: در حال حاضر از 224 مدرسه شهر در مرکز استان 194 مدرسه دو نوبته اداره می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک سال از روی کار آمدن دولت سیزدهم به ریاست سید ابراهیم رئیسی می‌گذرد و در این مدت 9 مقام ارشد کشورهای مختلف به ایران سفر کرده‌اند. سفرهایی که از یک سو با هدف همکاری‌های بیشتر اقتصادی انجام شده و از سوی دیگر برای تعاملات سیاسی - امنیتی صورت گرفته است.

خبرگزاری دانا

طیبه خاکشور با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک واجب فراموش شده در جامعه است، گفت: رعایت حقوق همسایه، همشهری، رعایت آداب آپارتمان نشینی و در مجموع قانون مداری نوعی امر به معروف و نهی از منکر است.

خبرگزاری دانا

امروزه آنچه که محققان به آن دست یافته‌اند نشان می‌دهد بسیاری از بیماریهای گوارشی، حاصل استفاده از سموم شیمیایی در بخش کشاورزی است و استفاده از روش‌های بیولوژیک شیوه‌ای است که می‌تواند به کاهش این بیماری‌ها در جامعه کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بین استان های کشور استان های البرز و تهران در خرداد امسال بیشترین سهم را در وصول چک های مبادله ای پایان بهارداشته اند.

خبرگزاری دانا

طرح دارویار با هدف اصلاح سیاست های ارزی دارویی از بیست و سوم تیرماه همزمان با سراسر کشور آغاز به کار کرد؛ در این طرح نه تنها دارو برای بیماران تحت پوشش بیمه گران نخواهد شد، بلکه با اجرای این طرح یارانه دارو به تولید کننده تخصیص پیدا خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیکر بی‌جان دومین فرد مفقودی در سیل ایوانکی با تلاش نیروهای امدادی پیدا شد.

خبرگزاری دانا

مهدی رحمدل گفت: در راستای رویکرد جدید دولت در زمینه تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار، در خراسان شمالی نیز 100 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای جدید ایجاد و راه‌اندازی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: نمایندگان در تذکرات شفاهی خود به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان، اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداختند.

خبرگزاری دانا

اباصلت رضوانی با اشاره به اینکه یازدهمین دوره از کنگره سراسری شعر دفاع مقدس از ابتدای مرداد ماه آغاز شده است، گفت: شرکت کنندگان در هفت بخش می توانند آثارشان را تا تاریخ 31 شهریور ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

خبرگزاری دانا

مهرداد داوودزاده با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی 50 هزار نفر با انواع مختلفی در صنعت فرش اشتغال دارند، گفت: این در حالی است که استان دارای 26 هزار و 600 بافند است و از این تعداد تنها دو هزار و 340 نفر بیمه شده اند.