یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه فرارو

تسنیم نوشت: چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی پخش شد که مأموران ویلای خانواده الناز رکابی را تخریب کردند. در این فیلم جوری جلوه داده شده است که گویا این تخریب ویلا و خانه باغ بعد از اتفاقات اخیر که الناز رکابی در رقابت‌های جهانی انجام داده است رخ داده است. در این فیلم حتی گوینده مدعی است که به خانواده رکابی اسپری فلفل زده شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2441 ترددشمار فعال در محور‌های...

خبرگزاری مهر

روزهای فرهنگی را زیر سقف و ساختمان این نهاد و آن تشکیلات اداری و دولتی محصور و محبوس نکنیم. کلیشه‌ای و تشریفاتیشان نکنیم. فرهنگ مضرب مشترک همه مصادیق و جلوه‌های انسان بودن ما در جهان است.

خبرگزاری مهر

ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

سوزاندن مازوت و سایر سوخت‌های گوگردی، تشکیل سولفات‌ها و نیترات‌ها به شکل آئروسل یا ذرات بسیار ریز هواست که ذرات معلق موجود در هوا را سبب می‌شوند. این ذرات معلق با تشدید آلودگی هوا خطر آسم و حملات قلبی و تنفسی را افزایش می‌دهند. اثر سوم سوزاندن مازوت از منبع انتشار آن فراتر می‌رود و در این حالت اکسید‌های گوگرد به دلیل واکنش در اتمسفر و فاز محلول در آب، به اسید تبدیل می‌شوند.

خبرگزاری دانا

مسئول انجمن صنایع‌دستی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه صنایع‌دستی و دست آفرینی بسیج از 5 آذر تا 9 آذر به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: اختتامیه این نمایشگاه امروز برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، گفت: بیش از یک‌تن و 479 کیلوگرم از انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف‌شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان ثبت در نشست مشترک با اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به تعطیلی دفترخانه‌ها به دلیل کاهش 50 درصدی اسناد بیع تنظیمی در 8 ماهه امسال، نسبت به افزایش تعداد سردفتران در کشور هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان ثبت در نشست مشترک با اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به تعطیلی دفترخانه‌ها به دلیل کاهش 50 درصدی اسناد بیع تنظیمی در 8 ماهه امسال، نسبت به افزایش تعداد سردفتران در کشور هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پدر شهیدان والامقام «یونس و ایوب کارگرزاده» از استان زنجان پس از سال‌ها دوری از فرزندان دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی دستور رئیس قوه قضائیه، 1156 نفر از زندانیان دارای شرایط ارفاقات قانونی از زندان‌های 20 استان کشور آزاد شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: اجرای دستور رئیس قوه قضائیه در سایر استان‌های کشور نیز در دستور کار قرار دارد و تعداد دیگری از متهمان واجد شرایط، از ارفاقات قانونی بهره‌مند خواهند شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس اعلام قوه قضاییه، در میان افرادی که براساس دستور رئیس قوه قضاییه، از ارفاقات قانونی برخوردار شدند، بازداشت‌شدگان وقایع اخیر کشور که واجد شرایط قانونی بودند، نیز حضور دارند.

وب‌گاه عصر ایران

در میان افرادی که براساس دستور رئیس قوه قضائیه، از ارفاقات قانونی برخوردار شدند، بازداشت‌شدگان وقایع اخیر کشور که واجد شرایط قانونی بودند، نیز حضور دارند.