یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: ارزش ذخایر مواد معدنی حاصل از اکتشافات طی سال‌های اخیر 27 میلیارد دلار می باشد که این میزان 5 تا 10 درصد ارزش روز این مواد معدنی پس از استخراج است.

خبرگزاری دانا

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به بسیج آب‌رسانی، گفت: طرح آب‌رسانی به 12 روستای دارای تنش آبی مناطق هدف در سال 1401 اجرا شد.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به نقش مردم در جامعه، گفت: در فتنه‌ها، نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیج درصحنه هستند اما خنثی‌کننده فتنه دشمنان حضور مردم در صحنه است.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرا 99 پروژه عام‌المنفعه در استان، گفت: بیش از 45 هزار بسته کمک معیشتی در 6 ماه اول سال و 430 هزار بسته معیشتی در دوران کرونایی توسط بسیج در بین قشر نیازمند توزیع شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه در سطح استان زنجان 100 درصد نسخه نویسی به صورت الکترونیکی است، گفت: تعداد تخلفات در خصوص پذیرش آزاد نسخه در زنجان کمتر از 10 مورد بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسماعیل صادقی نیارکی گفت: در روزهای گذشته رسانه‌های معاند در فضای مجازی ادعا کرده بودند نوجوان زنجانی با دو تیر مستقیم مأموران کشته شده است؛ در حالی که وی سالم و زنده است.

خبرگزاری مهر

رئیس دفتر نمایندگی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ایران از همکاری همه جانبه برای مقابله با خشکسالی با محوریت هلال احمر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی‌محمد قادری در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای افراد دارای معلولیت طلوع به میزبانی زنجان، گفت: بهزیستی تلاش می‌کند تا ظرفیتی از حداکثر استعداد افراد دارای معلولیت ایجاد و شرایطی مهیا کند تا پرسشگری و مطالبه‌گری نسبت به اجرای قوانین با موضوع افراد دارای معلولیت صورت گیرد. رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بهزیستی کشوربا اشاره به شیوع زیاد بیماری اوتیسم گفت: بهزیستی برنامه مدونی برای افزایش مراکز روزانه و کمک به خانواده‌های دارای کودک اوتیسم دارد.

خبرگزاری مهر

آخرین اطلاعات دریافتی از 2446 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، افزایش 6.1 درصدی تردد را نیبت به روز قبل نشان می‌دهد.

وب‌گاه الف

برگزیدگان حوزه کتاب، کتابخوانی و کتابداران نمونه در مراسم روز بزرگداشت کتاب و کتابخوانی که صبح امروز سه شنبه 24 آبان برگزار شد، معرفی شدند.

خبرگزاری دانا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بخش مهمی از نیاز داخلی صنعت نشر کشور برطرف شده، به‌طوریکه حدود 80 درصد کتاب‌های درسی با کاغذهای تولید داخل تامین می‌شوندکه به همین مناسبت فردا جشنی را تدارک دیده‌ایم.

وب‌گاه الف

در مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار که با معرفی کتابخانه‌ها، مسئولان و کتابداران نهادی برگزیده کشور برگزار شد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اینکه بخش مهمی از نیاز داخلی صنعت نشر کشور برطرف شده، به‌طوریکه حدود 80 درصد کتاب‌های درسی با کاغذهای تولید داخل تامین می‌شوند، سخن گفت.

خبرگزاری دانا

یکی از اقدامات دولت سیزدهم در حمل و نقل عمومی بوده و با پیگیری شهرداری و شورا زنجان 25 دستگاه ون، 40 دستگاه اتوبوس با یارانه به استان زنجان اختصاص یافته و 200 میلیارد تومان به این امر اختصاص یافته است.

خبرگزاری دانا

رئیس اتحادیه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان با بیان اینکه لباس جزو کالاهایی که قیمت مشخصی ندارد، گفت: متأسفانه در قیمت لباس فاکتور سازی صورت می‌گیرد و می تواند بازرسی و نظارت‌ها را سخت می‌کند.