یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

رئیس اتحادیه خشکبار استان زنجان با اشاره به افزایش قیمت برنج، گفت: قیمت برنج نسبت به نمونه مشابه سال قبل 70 درصد افزایش دارد.

خبرگزاری دانا

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به میزبانی استان زنجان در یک رویداد ورزشی کشور، گفت: مسابقات قهرمانی کشور بدمینتون در رده سنی نونهالان به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

برگزیدگان حوزه کتاب، کتابخوانی و کتابداران نمونه در مراسم روز بزرگداشت کتاب و کتابخوانی که صبح امروز سه شنبه 24 آبان برگزار شد، معرفی شدند.

خبرگزاری دانا

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه ماهیت اصلی جریانات اخیر در کشور، امنیتی، فرهنگی و سیاسی بود، گفت: در اغتشاشات اخیر شعار اقتصادی داده نشد و دشمن برای رسیدن به هدف خود موضوع حجاب و عفاف را دست‌آویز قرار داد.

خبرگزاری دانا

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه تحریک اقوام و دانشجویان یکی از اهداف دشمن بود که ناکام ماندند گفت: در حال حاضر قدرت موشکی و پهبادی ایران دشمنان را نگران کرده است.

خبرگزاری دانا

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی یکی از مرکز فرماندهی زیرساختی کشور است، گفت: 30 درصد اقتصاد ملی در وزارت راه و شهرسازی عملیاتی می‌شود و کارگزار و مجری این 2 بخش هم وزارت راه و شهرسازی است.

خبرگزاری دانا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: خوشبختانه در این مدت 43 ساله پیروزی انقلاب اسلامی نظام، حوزه های علمیه، جامعه دینی و ولایت مدار ما در مقابل تمامی فتنه ها ایستاده اند و توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

خبرگزاری دانا

مدیریت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان زنجان گفت: گسترش اسلام و ماندگاری تفکر اسلامی وابسته به جهاد تبیین است همه ما در مسئولیت و ظرفیت خودمان سربازان جبهه راهبردی هستیم.

خبرگزاری دانا

یر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: 26 آبان آیین رونمایی کتاب مثلث سرخ که زندگی نامه شهید ناصر اجاقلو است، برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: فضای اورژانس در بیمارستان طارم طراحی شده و کارهای نقشه برداری انجام شده است، اما منتظر اقداماتی در خصوص جذب اعتبارات هستیم.

وب‌گاه ورزش سه

دارنده مدال طلای مسابقات دوچرخه سوار جاده و پیست قهرمانی آسیا می‌گوید: با وجود افتخارات زیادی که برای استان زنجان کسب کرده‌ام، اما هیچ حمایتی از من صورت نمی‌گیرد و حتی از داشتن یک پیست سیمانی برای انجام تمریناتم در این استان محروم هستم.

خبرگزاری دانا

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه چهارمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: این رویداد از 25 آبان تا 27 آبان ماه برگزار می شود.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با بیان اینکه از ظرفیت هفته بسیج باید برای گفت‌وگو و گفتن حرف جدید استفاده کنیم، گفت: باید پیشرفت‌های کشور را نشان دهیم.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به پروژه‌های عمرانی، گفت: مجموع پروژه‌های عمرانی بسیج و سپاه 1394 پروژه است که 146 مورد افتتاح می‌شوند و بقیه در حال اجرا است.

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل ارتباطات استان زنجان با بیان اینکه هرگونه برقراری ارتباط برای تلفن سیار مبتنی بر تامین برق است، گفت: مشکل اصلی محور تهم_ چورزق نبود برق مستقیم است.

خبرگزاری دانا

مدیر‌عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه چندین پروژه گازرسانی بزرگ در سال پیش رو در استان اجرا خواهد شد گفت‌: تکمیل پروژه گازرسانی شهرک شهید شهریاری نیازمند حداقل 40 میلیارد تومان اعتبار است‌.