جمعه 10 فروردین 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ساندا جوانان تاکید کرد که برای بازگشت به سطح مربیگری ملی پس از 9 سال انگیزه زیادی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدرضا رحمان‌نیا با اشاره به اینکه گزارش‌ها حاکی از آن است که هفته آینده شاهد ورود سامانه بارشی به استان خواهیم بود، اظهار کرد: با ورود این سامانه بارشی، ارتفاعات زنجان از اوایل هفته آینده سفیدپوش می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا رحمان‌نیا با اشاره به اینکه گزارش‌ها حاکی از آن است که هفته آینده شاهد ورود سامانه بارشی به استان خواهیم بود، اظهار کرد: با ورود این سامانه بارشی، ارتفاعات زنجان از اوایل هفته آینده سفیدپوش می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان مشارکت استان ها در انتخابات مجلس دوازدهم در مقایسه با انتخابات مجلس یازدهم کاهش داشته است، به طوریکه در این دوره فقط 6 استان مشارکت بالای 50 درصدی داشته اند، اما در سال 1398 این عدد 10 بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نزاع دسته جمعی در خرمدره در استان زنجان به قتل یک نوجوان 14 ساله ختم شد نزاع دسته جمعی در خرمدره در استان زنجان به قتل یک نوجوان 14 ساله ختم شد به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی خرمدره از قتل نوجوان 14 ساله به ضرب چاقو در پی مشاجره و نزاع دسته جمعی در حوالی خیابان مینو مارت خبر داد و گفت: عاملان قتل بلافاصله دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم

تیم تکواندوی سازمان ورزش بسیج به عنوان نماینده تیم ملی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات سیزم کره جنوبی انتخاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه با حضور محسن سوهانی مدیر مرکز هنرهای نمایشی رادیو و مدیر رادیو نمایش، ایوب آقاخانی مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و طراح و دبیر این مسابقه، شهرام زرگر و رامتین شهبازی داوران سومین دوره این رویداد و صابری تئاتر پژوه و نویسنده در سالن صفارزاده برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه با حضور محسن سوهانی مدیر مرکز هنر‌های نمایشی رادیو و مدیر رادیو نمایش، ایوب آقاخانی مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری و طراح و دبیر این مسابقه، شهرام زرگر و رامتین شهبازی داوران سومین دوره این رویداد و صابری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه در سالن صفارزاده برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ستاد انتخابات کشور میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد که طبق آن استان کهگیلویه و بویراحمد بالاترین مشارکت را از آن خود کرده است. میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تفکیک استان‌ها به شرح زیر است: 1- استان کهگیلویه و بویراحمد 65/74، 2- استان خراسان جنوبی 63/88، 3- استان گلستان 54/14، 4-...

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش سنگین برف در روستای لهرگین قره پشتلو استان زنجان خبرساز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همزمان با بیستمین سالروز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، برگزیدگان دومین جشنواره کتاب خوان و رسانه در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و تقدیر شدند. اسامی برگزیدگان در بخش‌های رسانه‌های اجتماعی، تلویزیون و رادیو، خبرگزاری‌ها و مطبوعات و بین الملل در ادامه آمده است: حوزه رسانه‌های...

وب‌گاه عصر ایران

از نظر آماری و فراوانی زمین‌لرزه‌های به ثبت رسیده در کشور، بیشترین زمین لرزه‌ها در سال 1402 در خراسان رضوی با 674 زمین‌لرزه و کمترین زلزله‌ها در استان زنجان با صفر زمین لرزه در امسال به وقوع پیوسته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

575 گسل شناخته شده در ایران وجود دارد که 120 مورد آن بسیار خطرناک بوده و 78 درصد از شهرهای کشور ما با ریسک بالا، دارای خطر لرزش هستند. 575 گسل شناخته شده در ایران وجود دارد که 120 مورد آن بسیار خطرناک بوده و 78 درصد از شهرهای کشور ما با ریسک بالا، دارای خطر لرزش هستند. بررسی‌های آمارهای اعلام شده از سوی مؤسسه ژئوفیزیک (مرکز لرزه‌نگاری کشوری) در بهمن ماه نشان می‌دهد ایران در بهمن ماه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حوادث زودهنگام چهارشنبه سوری از الان در برخی از شهرها و استان‌ها پر رنگ شده است اما باید به معضل، کلاهبرداری شیادان فروشنده مواد محترقه در فضای مجازی را هم اضافه کرد.