چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

گوندره، یکی از روستاهای شهرستان خدابنده است که در نزدیکی شهر قیدار واقع شده و با مشکلاتی از جمله نبود اینترنت مواجه است اما مسئولان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن تایید این مشکل، راهکار دسترسی به اینترنت را تهیه سیمکارت های‌وب می‌دانند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، ویژه‌برنامه شب خاطره «روایت حبیب» در زنجان با برپایی برنامه‌های متنوعی در حسینیه اعظم این شهر برگزار شد. این ویژه‌برنامه با برپایی ایستگاه نقاشی کودکان و خردسالان با موضوع سردار دل‌ها، ایستگاه دل‌نوشته‌ای برای شهید حاج قاسم سلیمانی و اجرای نقالی سه زبانه ترکی، فارسی و عربی حمیدرضا محمد‌لو نقال جوان زنجانی در محوطه باز...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده سپاه زنجان در شب خاطره «روایت حبیب» گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نگاهی بی‌انتها به مبارزه با دشمنان ملت ایران داشت و همین روحیه موجب علاقه بسیاری از مردم مسلمان منطقه به ایشان شد.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در صورت قطعی شدن یکی از مناطق غرب استان تهران، زنجان معین این منطقه می‌شود که در صورت هماهنگی‌های لازم این امر محقق می‌شود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (13 تا 17 آذر) گفت: طی هفته گذشته در مجموع 73 میلیون و 493 هزار و 781 سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) شمال‌غرب کشور گفت: سردار سلیمانی فردی بود که نمی‌خواست یک لحظه از عمر را از دست بدهد و از روزی که خود را شناخت تا روز شهادت از سخت‌کوش‌ترین انسان‌ها بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت روحانی 240 هزار واحد مسکن مهر را بلاتکلیف گذاشت و ترمز رشد هزینه‌های جاری دولت را بکشید، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری ایسنا

هفته گذشته علاوه بر آنکه خرد لرزه‌های فین استان هرمزگان ادامه داشت، در نیشابور استان خراسان رضوی زلزله‌ای به بزرگای 3.1 ریشتر رخ داد.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: منشا همه گرفتاری‌ها از دانشگاه و حوزه‌های علمیه در عدم توجه به مقوله فرهنگ است.

وب‌گاه عصر ایران

قزلباش با اشاره به رهگیری بیماران کرونا مثبت در استان زنجان، اظهار کرد: روند مرگ و میر متناسب با کاهش بستری مثبت نیست و همان‌طور که می‌دانید فوتی‌ها با یک تا دو ماه تاخیر خود را نشان می‌دهد.

خبرگزاری میزان

گزارش استهلال ماه جمادی الاولی سال 1443 توسط دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای منتشر شده است.

خبرگزاری ایسنا

در آستانه «23 سالگی تاسیس ایسنا» و «روز دانشجو»، میکروفون را رو به مخرج مشترکی می گیریم به نام «دانشجویان» تا به قولی خودمانی هرچه دل تنگشان می خواهد بگویند و با نگاهی از جنس دانشجویی و فارغ از تعارف های معمول، نقدمان کنند. در این مسیر حرف ها و نقدها را به گوش جان می شنویم و با کمترین حذفیات منتشر می کنیم؛ چراکه بر این باوریم ایسنا بیش از همه به مدد پشتگرمی و همراهی همین دانشجویان است...

خبرگزاری دانا

حسین حیدری، معاون اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی امسال به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: اکنون زمان بصیرت افزایی، روشنگری و تبیین است و باید برنامه‌های حماسه 9 دی در قالب این محورها باشد.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به انعقاد تفاهنامه همکاری بین شرکت‌های صنعت آب و برق با ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس گفت: آموزش و ارتقای سواد آبی، یکی از راهکارهای مهم عبور از شرایط کم‌آبی است.