چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عصر ایران

امروز یک جنگ عقیدتی تمام‌عیار علیه مسلمانان به ویژه راه‌اندازی شده است که باید در جبهه جنگ‌نرم مراقب باشیم تا تلفات ندهیم.

خبرگزاری دانا

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به برنامه تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان، گفت: واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه اولویت استان اتمام سدهای نیمه‌تمام است، گفت: بر این اساس، اولویت با اتمام پروژه‌های موجود از جمله سدهای بلوبین، مراش و مشمپا است.

خبرگزاری دانا

استفاده از تکنولوژی‌های نوین در بخش کشاوری به منظور کاهش مصرف آب و افزایش بهره‌وری از مواردی بود که در دیدار جمعی از خبرگان و نمایندگان تشکل‌های مختلف کشاورزی با استاندار زنجان مورد تاکید قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به سکونتگاه‌های غیررسمی استان زنجان، گفت: 11 سکونتگاه غیررسمی در استان زنجان وجود دارد.

خبرگزاری دانا

میر حیدر رضوی، مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: کارخانه روغن نباتی جهان از سال 86 تا سال 97، حدود 99 میلیارد تومان بدهی مالیاتی با جرائم به این اداره کل دارد.

خبرگزاری دانا

استاندر زنجان با اشاره به سکونت 113 خانوار در کوی فلسطین زنجان، گفت: کوی فلسطین در اسرع وقت جابه جا و واحد‌های مسکونی جدید تحویل ساکنین کوی فلسطین می‌شود.

خبرگزاری دانا

نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان گفت: ممکن است پرونده‌ای حداکثر 200 هزار تومان گرانفروشی داشته باشد لذا زمان و هزینه زیادی برای پیگیری این شکایت باید صرف شود و از طرفی هم عدم رسیدگی در سازمان‌ها سبب شده که شهروندان آنچنان تمایلی به گزارش و پیگیری شکایت خود ندارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و داوران و نامزدهای بخش‌های مختلف اعلام شده‌اند.

خبرگزاری دانا

اتحاد حوزه و دانشگاه یکی از مسائل مهمی است که موجب پیشرفت و تعالی جامعه از نظر علمی و کارکرد اجتماعی می‌شود چرا که فتح قله‌های پیشرفت علمی کشور در گرو وحدت حوزه و دانشگاه است.

خبرگزاری ایسنا

اسامی نامزدهای دریافت جایزه بخش پادکست جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و هیات داوران این بخش اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان زنجان قیمت مصوب مرغ گرم را 31 هزار تومان به ازای هرکیلوگرم اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله شیخ علی خاتمی ا، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: عزت امروز جامعه نیازمند پرداخت هزینه است اما هزینه مقاومت سربلندی و هزینه عقب نشینی ذلت و خواری است.