چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه‌های سالروز گرامیداشت حماسه 9 دی در زنجان توسط دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف اجرایی می‌شود.

خبرگزاری دانا

بلندترین شب سال که دارای قدمتی 8 هزار ساله است امروز دستخوش تغییرات عمیق و مایه‌ای برای فخر فروشی و تجملگرایی شده است که فرسنگ‌ها از هویت خود فاصله دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس شیرآوژن معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در آیین معارفه و تکریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به قرار گفتن در آستانه ورود به قرن 15 اظهار کرد: کشور در سال‌های آغاز گام دوم انقلاب هم قرار گرفته است. معاون فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تشریح نحوه شکل‌گیری دانشگاه از یک دانشکده و...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رشد جمعیت و فرزندآوری را یکی از دغدغه‌های کشور و تمدن ایرانی عنوان کرد و گفت: اگر در این خصوص تعجیل نکنیم، معضل جدی تمدنی و تاریخ تمدنی برای ملت ایران رخ خواهد داد و آن زمان بحرانی دیگر وقت پیشگیری و علاج واقعه نیست.

خبرگزاری دانا

عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از فراهم بودن شرایط و مقتضیات برای ایجاد تحول متناسب با گام دوم انقلاب خبرداد.

خبرگزاری دانا

محسن افشارچی، استاندار زنجان بر ضرورت هدفگذاری و ارزیابی کمی و کیفی از وضعیت بهداشت و درمان استان از سوی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زنجان تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: خوشبختانه تلاش‌هایی در این رابطه صورت گرفته که با ایجاد قیمت رقابتی، گوشت قرمز را توسط صنایع بسته‌بندی و بدون واسطه از تولیدکننده به مصرف‌کننده برسانیم.

خبرگزاری ایسنا

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، گفت: نگاه تحولی که مدنظر دولت بوده، نیازمند اراده قوی، مدیریت جهادی و همت دانشگاهیان جوان است تا تحولی جدی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم اتفاق بیفتد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با بیان اینکه هدف اصلی در لایحه بودجه سال آینده، رونق اقتصادی و مهار تورم است، گفت: خط قرمز بودجه سال آینده، عدم استقراض دولت از بانک مرکزی و عدم افزایش پایه پولی کشور است.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: با توجه به اتفاقاتی که در تدوین لایحه بودجه سال 1401 افتاده، نیازمند تعریف یک پک (بسته) برای حرکت اقتصادی هستیم که این بسته طی 3 ماه آینده تا پایان سال، تعریف و تدوین می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با یادآوری اختلافات فی مابین دانشگاه الغدیر و ورزش و جوانان که منجر به تعطیلی هیئت والیبال استان زنجان شده بود، گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با دانشگاه الغدیر این مشکل رفع شد و هیئت والیبال اکنون طبق روال گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

خبرگزاری دانا

نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان با بیان اینکه مردم هم‌اکنون تحت فشار شدید اقتصادی هستند و این سیاست کلان است که باید وضعیت قیمت‌ها را کنترل کند، گفت: وقتی در سطح کلان نتوانند کاری کنند، سازمان‌های کوچک هر اندازه هم که تلاش کنند، کاری نمی‌توانند انجام دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

28 آذر سال 1356 شمسی، آیت‌الله خامنه‌ای به ایرانشهر تبعید شدند؛ مجازاتی که به نظر ساواک پس از 6 بار دستگیری بزرگ بود.

خبرگزاری دانا

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: محمد پارسا، کاراته‌کای نوجوان زنجانی، مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا 2021 قزاقستان را به دست آورد.

خبرگزاری دانا

جواد یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: آزاد راه زنجان - قزوین از امن‌ترین مسیرهای ارتباطی کشور محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - بارش برف و باران که از جمعه شب در تعدادی از استان ها آغاز شد، موجب لغزندگی برخی جاده‌ها، مه گرفتگی، کاهش دید رانندگان و کندی تردد خودروها در برخی از دیگر محورها شده است.