چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری میزان

استاندار زنجان از تشکیل ستاد پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور در استانداری خبر داد و گفت: اختصاص 4هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و اتمام پروژه‌های نیمه کاره طی دو سال آینده و تخصیص 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی از مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور به استان است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه برای اجرای پروژه پارک علم و فناوری محدودیت زمانی تعریف شده و این پروژه بعد از یک سال تحویل زمین همچنان اجرا نشده است، گفت: عدم اجرای پارک علم و فناوری منجر به بازپس گیری زمین می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سومین روز بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که به بخش آیینی‌سنتی اختصاص داشت شاهد پرده‌خوانی نقال نابینا بود.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: خوشبختانه از ابتدای شیوع این بیماری در استان‌های اطراف تاکنون هیچ مورد مشکوک و مثبتی در استان زنجان مشاهده نشده است.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دستگاه‌هایی که بیشتر با مشکلات فرهنگی در ارتباط هستند، مسائل و مشکلات را به‌صورت میدانی تجربه کرده‌اند لذا نظرات آن‌ها کارشناسی‌تر و دقیق‌تر از نظرات ما است و بهتر می‌توانند در موضوعات فرهنگی ورود کنند.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی باید آسیب‌شناسی جدی در مسائل فرهنگی داشته باشد، گفت: در همین زبان ترکی، بعضا طراحان فرهنگی از ترس اینکه دچار پان‌ترکسیم نشوند، خیلی به خطا رفته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری جشنواره دانشجویی روایت حضور با هدف توضیح ابعاد اقدامات استانی طرح روایت حضور و اعلام اختتامیه این جشنواره در باغ نگارستان دانشگاه تهران و با حضور سردار بذرافکن معاون فرهنگی سپاه پاسداران، احمدی پژوهشگر و فعال رسانه‌ای و حجت‌الاسلام تنها به عنوان قائم مقام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تهران برگزار شد. جنگ کرونا باید روایت...

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در جهان اسلام جدایی بین دین و سیاست وجود ندارد اگر چه گاهی افراد حاشیه سازی می‌کنند اما باید با وحدت موانع را از پیش روی برداشت.

خبرگزاری دانا

عبدالحسین علی اکبری، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: پیمانکار این پروژه تعیین شد اما شرکت ملی آزاد راه زنجان - تبریز مبلغی برای این پروژه اختصاص نداده و باید مطالبه به حق مردم و رانندگان از سوی این شرکت پاسخ داده شود.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (20 تا 24 آذر) گفت: مجموع ارزش معاملات این منطقه در هفته گذشته به بیش از 590 میلیارد و 383 میلیون و 548 هزار ریال رسید.

خبرگزاری مهر

کتاب «حوض خون؛ روایت زنان اندیمشک از رخت‌شویی در دفاع مقدس» با تدوین و نگارش فاطمه‌سادات میرعالی توسط انتشارات راه‌یار به چاپ هفتم رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با اشاره به پایان پنجمین فصل کاوش مردان نمکی در معدن باستانی چهرآباد زنجان با همکاری باستان شناسان دانشگاه آلمانی گفت: بررسی‌های جدید در این معدن می‌تواند نتایج بهتری درباره پیشینه تاریخی مردان نمکی ارائه دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

23 آذر ماه 1357 مصادف با 13 محرم 1399 هجری قمری حمله عمال رژیم پهلوی به بیمارستان امام رضا (شاهرضا) در مشهد احساسات عمومی را جریحه‌دار کرد.

خبرگزاری میزان

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

خبرگزاری دانا

جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان امروز با دستور کار انتخاب شهردار زنجان برگزار شد و سرانجام علیرضا فیروزفر با رای قاطع هر 9 عضو شورا به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.