چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

گاهی با خواندنش بدنت مورمور می‌شود، متعجب می‌شوی؛ اشکت جاری می‌شود و حتی هق‌هق می‌کنی، گاهی این همه ایثار و از خودگذشتگی را نمی‌توانی باور کنی و از این زنان شرمنده می‌شوی.

خبرگزاری دانا

امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در سفر وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 150 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان زنجان اختصاص یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محقق نشدن وعده‌ها یا برآورده نشدن مطالبات مردمی سبب آسیب جدی به اعتماد عمومی و کاهش سرمایه اجتماعی می‌شود، روندی که بازسازی آن، نیاز به ملزومات و رعایت مولفه‌های از سوی مسولان دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حرکت مستمر مجید شهریاری برای پیشرفت کشور از ویژگی‌های برجسته این دانشمند شهید بود که باید همواره الگوی جوانان کشور باشد.

خبرگزاری دانا

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان با اشاره به تولیدات حوزه هنری گفت: سریال مادران آفتاب در 18 قسمت و سه فصل ساخته شده است.

وب‌گاه الف

درمیان 31استان ایران، قم و تهران کمترین و ایلام و زنجان بالاترین نرخ تورم را در آبان امسال ثبت کردند

خبرگزاری دانا

صنایع دستی از جمله مس، معاف از مالیات هستند اما این به شرطی است که مجوز خود را از میراث فرهنگی دریافت کرده و صنایع دستی تولید کنند وگرنه مشمول معافیت مالیاتی نمی‌شوند ضمن اینکه هرگونه معافیت مالیاتی منوط به ارائه اظهارنامه و دفاتر مالی است.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان با اشاره به اعزام 3 مورد آمبولانس بالگرد طی 24 ساعت گذشته گفت: یک آقای جوان 30 ساله، بر اثر انفجار مخزن گاز در کارگاه جوشکاری فوت کرد.

خبرگزاری دانا

آرمین سلسانی، رئیس خانه معدن استان زنجان گفت: عدم حضور مقامات و مسئولان بخش‌های دولتی در زمان برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در کنار فعالان این بخش موجب دلخوری شده است.

خبرگزاری دانا

سید رضا قندیلی، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: نمایشگاه‌های برق و الکترونیک و کارخانه‌های نوآوری در زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

علی یگانه‌فرد، رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به نقشه راه صادراتی استان زنجان گفت: در صورت اجرای الزامات از طرف دولت و بخش خصوصی به صادرات یک میلیارد دلاری دست می‌یابیم.

خبرگزاری دانا

بر اساس اعلام مرکز آمار ایران: در آبان‌ماه بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور مربوط به استان‌های کهگیلویه وبویراحمد و اردبیل با 5 درصد افزایش و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان کرمان با 1.4 درصد افزایش است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آبان ماه نرخ تورم ماهانه خانوار‌های کشور مربوط به استان‌های کهگیلویه وبویراحمد و اردبیل با 5.0 درصد افزایش و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان کرمان با 1,4 درصد افزایش است.

وب‌گاه عصر ایران

بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد (46.5 درصد) و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان (27.9 درصد) است.

خبرگزاری دانا

حسن مظفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید براینکه مدارس نباید استفاده از سایر سامانه‌ها را به دانش‌آموزان تحمیل کنند گفت: در حال حاضر یک هزار و 700مدرسه در استان زنجان به اینترنت متصل هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این ماه بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور مربوط به استان‌های کهگیلویه وبویراحمد و اردبیل با 5 درصد افزایش و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان کرمان با 1.4 درصد افزایش است.