چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طبق قانون جهش تولید مسکن در 4 سال آینده برای استان زنجان در مجموع ساخت 71 هزار و 135 واحد مسکونی تعیین شده است.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با تاکید براینکه اقدامات قابل توجهی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان انجام شده است گفت: با اجرای نهضت ملی مسکن با استفاده از تجربه گذشته سعی می‌کنیم از تبعات منفی آن کاسته و توانمندی‌های خود را متفاوت با آنچه که هست، توسعه دهیم.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شهردار زنجان طی هفته جاری انتخاب می‌شود، گفت: امیدواریم فرد توانمند و قوی برای شهرداری زنجان انتخاب شود و این قول را می‌دهیم که کاستی‌های گذشته جبران می‌شود و تلاش بر این است که شهردار با یک اراده، همت و رضایتمندی حاصل انتخاب شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازدیدهای میدانی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در 100 روز نخست کاری از 6 استان «ایلام، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان و هرمزگان»، علاوه بر بررسی‌های دقیق ظرفیت‌ها و مشکلات زیربنایی و موانع توسعه، در هر سه بخش تخصصی این وزارتخانه، دستاوردهایی را به همراه داشته است.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (6 تا 10 آذر) گفت: طی هفته گذشته در مجموع 99 میلیون و 162 هزار و 5 سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد.

خبرگزاری دانا

مرتضی انتصار، رئیس اتحادیه بنکداران، آجیل و خشکبار زنجان با اشاره به کاهش قدرت خرید مردم برای خرید آجیل گفت: قیمت آجیل در زنجان در چند سال گذشته حدود 80 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری دانا

امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: فصل جدید کاوش در معدن چهرآباد با همکاری دانشگاه بوخوم از خرداد سال آینده آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته زرین رود استان زنجان زمینلرزه ای به بزرگای 4.5 را تجربه کرد و در دریای خزر نیز زلزله ای به بزرگای 4 رخ داد، ضمن آنکه پسلرزه های زلزله فین هرمزگان همچنان ادامه داشت.

خبرگزاری ایسنا

مربی با سابقه کشتی آزاد ایران با تاکید بر اینکه کشتی ایران در حال اوج گرفتن است، گفت: تشنه خدمت در کشتی هستم و هر کجا که بخواهند حاضرم کمک کنم چرا که عاشق کشتی هستم.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به کمک خیرین زنجانی به بهزیستی استان زنجان، گفت: خیرین زنجانی 18 میلیارد تومان به بهزیستی استان کمک کرده اند.

خبرگزاری دانا

امام جمعه زنجان با اشاره به خواسته های جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات، گفت: رفع تحریم ها بدون هیچ بهانه‌ای خواسته ما در مذاکرات برجام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیرکل بازرسی استانداری زنجان گفت: بیشتر نامه‌ها و درخواست‌ها ثبت شده مردم در سامانه سامد مربوط به تسهیلات مالی است.

خبرگزاری دانا

فرمانده تیپ 36 سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به رشادتهای شهدا، گفت: ایران آمریکا را شکست داده است و آمریکا معترف به این شکست است.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت ژیمناستیک استان زنجان با اشاره به رویداد‌های ورزشی پیش‌رو در استان زنجان، گفت: مسابقات انتخابی استعداد‌های برتر در دی ماه استان زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

اسدالله یقطینی، هنرمند سنتورنوازی است که دهه‌ها پیش آوای سنتورنوازی‌اش زبانزد بود اما اکنون مدتی طولانی است که دیگر نام و نشانی از او نیست و گویا گرد فراموشی بر نام این هنرمند پاشیده شده است.