چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلف، گفت: 3 پروژه بزرگ در حوزه کشاورزی به همت بسیج سازندگی استان زنجان اجرا شد.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید براینکه بسیج میدان دار میدان‌های سخت است گفت: تاکید مقام معظم رهبری توجه به رویش‌های بسیج است و حرکت بسیج هیچگاه ایستایی نبوده و می‌تواند با زمان و مکان خود تطبیق دهد.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت شطرنج استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات آماتورهای ایران در زنجان، گفت: مبدع این مسابقات استان زنجان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: با رویکرد تسهیل ورزش دانش آموزان استثنایی در 310 مدرسه استثنایی کشور امکان ساخت سالن های ورزشی درون مدرسه ای وجود دارد که ساخت این سالن ها در برخی مدارس آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - عضو مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو گفت: متاسفانه در روزهای اخیر، بازار طعنه و تخریب همچون سابق برای چهره‌های تاثیرگذار و دلسوز تکواندو کشور داغ است.

خبرگزاری دانا

سردار غیب پرور جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه بسیج باطل السحر فتنه‌های دشمنان است گفت: امروز هم بسیج همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند همچنانکه بسیج در دهه‌های گذشته ثابت کرده در همه عرصه‌ها تمام کننده و اثر بخش است.

خبرگزاری دانا

جلسه پایش و عارضه‌یابی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک (اشراق) زنجان ظهر امروز (چهارشنبه 3 آذر) در کلینیک تخصصی بسیج مهندسین این شهرک برگزار شد.

وب‌گاه الف

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نشست هم اندیشی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اساتید و پیشکسوتان معماری گفت:«میراث‌فرهنگی شناسنامه کشور است و شما بزرگان و اساتید، سرمایه بزرگ ما هستید.»

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: میراث‌فرهنگی ما در حال نابودی است. در سه ماه گذشته جلسات مختلفی تشکیل دادم و در این مدت به مکان‌های مختلفی رفتم و دیدم کسی به فکر میراث‌فرهنگی نیست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت: فتح و ظفر در جنگ هشت ساله با حضور بسیجیان در جبهه های حق علیه باطل به دست آمد که این نشان از توان و اقتدار بالای این عزیزان همیشه در صحنه است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: میراث فرهنگی ما در حال نابودی است. در سه ماه گذشته که جلسات مختلفی تشکیل دادم و در این مدت به مکان‌های مختلفی رفتم، دیدم کسی به فکر میراث فرهنگی نیست.

وب‌گاه الف

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: میراث‌فرهنگی ما در حال نابودی است. در سه ماه گذشته جلسات مختلفی تشکیل دادم و در این مدت به مکان‌های مختلفی رفتم و دیدم کسی به فکر میراث‌فرهنگی نیست.

خبرگزاری مهر

وزیر میراث فرهنگی با جمعی از اساتید و پیشکسوتان میراث فرهنگی و معماری دیدار و درخواست کرد کمیته های میراث فرهنگی برای طرح موضوعات اساتید و پیگیری مسائل آن تشکیل شود.

خبرگزاری ایسنا

عزت‌الله ضرغامی 90 روز پس از استقرار در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با گروهی از پیشکسوتان میراث فرهنگی دیدار کرد و از حال وخیم آثار تاریخی و اصلاح ساختار بودجه میراث فرهنگی سخن گفت.

خبرگزاری میزان

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در فضای مجازی همه افرادی که درباره تخریب یک اثر به ما اطلاع می‌دهند جزو سربازان افتخاری میراث‌فرهنگی هستند.