پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

شهرداری تهران دارای هشت معاونت است که بجز شهرسازی، سکانداران جدید معاونت‌های شهرداری مشخص شدند.

خبرگزاری دانا

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) گفت: پیامبر (ص) در جامعه‌ای که مبعوث شده بود با استحکام و استواری، ثبات قدم خود را نشان دادند و هیچگاه در برابر دشمنان تسلیم نشدند.

وب‌گاه تابناک

انواع نان سنتی تولید شده در مرداد نمره کیفی 85،70 را به دست آورد تا روند ثبات کیفیت در طول یکسال ادامه داشته باشد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های این نهاد با همکاری تمام دستگاه‌ها امکان‌پذیر است، گفت: تمام دستگاه‌ها باید برای انجام اقداماتی مانند طرح هادی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، صدور سند مالکیت و سایر برنامه‌ها پای کار باشند.

خبرگزاری دانا

کارشناس مسائل سیاسی در خصوص انتخاب محسن افشارچی به عنوان استاندار جدید زنجان گفت: خوشبختانه ایشان جزء افراد ارزشمند، تحصیلکرده و خوش‌سابقه استان زنجان بوده و دوره مدیریتی موفقی در دانشگاه زنجان داشتند و از این جهت نسبت به ایشان خوشبینی زیادی وجود دارد.

خبرگزاری دانا

مسلمی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به تشکیل پرونده‌های تخلفاتی اصناف گفت: پس از پیگیری شکایات واصله توسط بازرسین 386 پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

خبرگزاری دانا

خدمات قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی کاری بی‌مزد و منت در مناطق روستایی استان زنجان امید به فردای روشن را در دل ساکنان این مناطق به وجود آورده است.

خبرگزاری مهر

مدیریت بهره برداری 13 مجموعه تاریخی در هفت استان با میزان جذب سرمایه 683 میلیارد و 360 میلیون ریال به بخش خصوصی سپرده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

درحالی که دوباره آمارها روند نزولی همه‌گیری در سراسر ایران را نشان می‌دهند برخی از کارشناسان معتقدند وضعیت رنگبندی شهرستان‌ها واقعیت همه‌گیری و شکننده بودن شرایط را به‌خوبی نشان می‌دهد.

وب‌گاه الف

رییس جمهوری در حکم استاندار جدید زنجان بر پشتیبانی و مانع‌زدایی از امر تولید و همچنین ارتقای موقعیت استان در زمینه بهداشت و درمان تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

مدیر فرآورده‌های نفتی استان زنجان از تخصیص سهمیه هزار لیتری نفت سفید برای هر خانوار روستایی خبرداد و گفت: این میزان سهمیه برای هر خانوار 5 بشکه 200 لیتری با قیمت هر بشکه 30 هزار تومان در حال توزیع است.

وب‌گاه مشرق نیوز

درحالی که از اول مهرماه محدوده تغییر آمارهای کرونایی بسیار کوچک و نرخ ابتلا به زیر 15000 مورد در روز رسیده است، برخی کارشناسان معتقدند نباید با عادی انگاری روند فعلی را با چالشی جدی روبرو کنیم.

خبرگزاری دانا

معاون آموزش حوزه‌های علمیه برادران استان زنجان با بیان اینکه برای سال تحصیلی جاری از بیش از 145 نفر مصاحبه به عمل آمد، گفت: 90 نفر از بین آن‌ها با پذیرفته شدن در مرحله مصاحبه و سایر مراحل، وارد مدارس علمیه برادران استان زنجان شده‌اند.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (3 تا 7 مهر) گفت: طی هفته گذشته در مجموع 93 میلیون و 54 هزار و 942 سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد.

خبرگزاری دانا

استان زنجان در تولید زیتون رتبه نخست کشوری از لحاظ کیفیت و میزان تولید را دارد.

خبرگزاری دانا

عملکرد نامطلوب دولت‌های یازدهم و دوازدهم در حوزه مسکن علاوه بر گرانی سرسام‌آور در قیمت زمین و مسکن و رکود در بازار این حوزه سبب ناتوانی مردم در خانه‌دار شدن و عقب‌ماندگی کشور در این حوزه را فراهم کرد که تصویب قانون جهش تولید مسکن و اجرای آن توسط دولت سیزدهم، مردم را برای آینده امیدوار می‌کند.