پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

زمین‌های مربوط به کانون بازنشستگان ارتش در بزرگراه 22 بهمن زنجان که معروف به زمین‌های تعاونی ارتش است، سال‌ها بلاتکلیف مانده و هم‌اکنون محلی برای تخلیه نخاله و زباله و تجمع معتادان شده در حالی که عضو هیات‌امنای این اراضی می‌گوید آماده ساخت زمین‌ها بوده و معطل صدور پروانه از سوی شهرداری هستیم.

خبرگزاری دانا

سردار کرمی فرمانده انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب در 42 سال گذشته گفت: دشمنان چشم دیدن پیشرفت‌های انقلاب را ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رشد نرخ ابتلا در برخی از مناطق کشور نشان می‌دهد "دلتا" هنوز از نفس نیفتاده و فعال است.

خبرگزاری دانا

مسیر ورودی پل تاریخی حاج سید محمد در جنوب شهر زنجان که در مسیر راه‌آهن قرار گرفته با دوخطه کردن راه‌آهن زنجان - قزوین، مسدود شده و علاوه بر ورودی پل، تردد باغداران حاشیه این پل تاریخی را نیز با مشکل مواجه کرده است.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان کار فرهنگی و انقلابی محسوب می شود که باید همگان نسبت به برگزاری آن تلاش کنند.

خبرگزاری دانا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: یکی از اهداف، رسیدن به 70 درصد واکسیناسیون بود که امروز به این عدد می‌رسیم و جزء چند استان کشور هستیم که بالاترین میزان واکسیناسیون را داشته‌ایم.

خبرگزاری مهر

در جریان مسابقات شنا مسافت کوتاه انتخابی تیم ملی به میزبانی زنجان 9 رکوردهای ملی و رده های سنی جابجا شد.

خبرگزاری ایسنا

مسابقات انتخابی تیم ملی شنا برای رقابت‌های مسافت کوتاه امروز (یک‌شنبه) به میزبانی زنجان پیگیری و به پایان رسید.

خبرگزاری دانا

مسابقات انتخابی تیم ملی شنا جهت رقابت‌های مسافت کوتاه امروز (یکشنبه) به میزبانی زنجان پیگیری و به پایان رسید.

خبرگزاری مهر

تفاهم نامه همکاری بین رؤسای هیأت کشتی استان‌های شمال غرب کشور به امضا رسید.

خبرگزاری دانا

با پایان انتخابی درون اردویی تیم ملی آقایان، نفرات برتر هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت و سکو نشینان وزن منفی 55 نیز معرفی شدند.

خبرگزاری دانا

دبیر پویش مردمی «به تو از دور سلام» استان زنجان گفت: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های سفر به کربلا پویش مردمی «به تو از دور سلام» با هدف ارتقای روحیه معنوی و بهره‌مندی از فیض زیارت اربعین برای عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (27 تا 31 شهریور) گفت: میزان خرید و فروش سهام در این منطقه طی هفته گذشته برابر بود و هر کدام 50 درصد را به خود اختصاص دادند.

خبرگزاری دانا

مسئول اجرایی مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) استان زنجان گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و در آستانه برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، خادمان شیرخوارگان حسینی در این استان پروفایل خود در فضای مجازی را به تصاویر شهدا مزین می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فاصله آموزش‌های حضوری با آموزش‌های غیر حضوری حتی با پیشرفته‌ترین فناوری و ابزار، از زمین تا آسمان است گفت: در آموزش حضوری است که دانش‌آموز، معلم را و معلم، دانش‌آموز را می‌بیند و سوال و جواب می‌شود و در این تعاملات، دانش‌آموز و حتی خود معلم ساخته می‌شود. اصولا اگر بین مربی و متربی واسطه باشد، به همان اندازه تعلیم...