پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

سرمربیان تیم های نوجوانان، جوانان و امید کاراته دختران مشخص شدند.

خبرگزاری دانا

حقی راد مدیر امور شیلات و آبزیان جهادکشاورزی استان زنجان از عدم استقبال پرورش دهندگان از تسهیلات طرح مکانیزاسیون مزارع پرورش ماهی گفت: بالا بودن درصد تسهیلات و سختگیری بانک‌ها عامل اصلی عدم استقبال پرورش دهندگان از این تسهیلات است.

خبرگزاری دانا

برترین‌های اوزان مختلف جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور معین شدند.

خبرگزاری مهر

اولین روز از مسابقات انتخابی تیم ملی رده های سنی پایه پسران در استان زنجان، با مشخص شدن نفرات برتر کاتا به پایان رسید.

خبرگزاری مهر

رقابت‌های جودو دختران نوجوان ایران با قهرمانی تیم لرستان در مجموعه ورزشی انقلاب به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

اولین روز از مسابقات انتخابی تیم ملی رده‌های سنی پایه پسران در استان زنجان، با مشخص شدن نفرات برتر کاتا در رده‌های سنی پایه به پایان رسید.

خبرگزاری دانا

اولین روز از مسابقات انتخابی تیم ملی رده های سنی پایه پسران در استان زنجان، با مشخص شدن نفرات برتر کاتا در رده های سنی پایه به پایان رسید.

خبرگزاری دانا

سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه هوشمند سازی پلیس مهمترین اولویت نیروی انتظامی استان زنجان است گفت: در شش ماهه امسال دستگیری بیش از 300 نفر در حوزه قاچاق کالا و جرائم مالی و اقتصادی در استان زنجان دستگیر شدند.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (10 تا 14 مهر) گفت: معاملات بورس منطقه زنجان در هفته گذشته بیش از 115 درصد نسبت به هفته ماقبل رشد داشته است.

خبرگزاری ایسنا

بررسی‌ها نشان می‌دهد تاکنون 10 میلیون و 622 هزار و 110 مشترک در کشور حداقل یک بار و یا بیشتر مشمول قبض برق 100 درصد رایگان شدند که در این بین با توجه به در نظر گرفتن تفاوت در میزان جمعیت استان‌های مختلف، استان تهران بیشترین و استان ایلام کمترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در کانون‌های پرورش فکری طی هفته ملی کودک خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت در کانون می‌توانند در روزهای 16 و 17 مهر به صورت رایگان، عضو کانون شده و از فعالیت‌های حضوری و مجازی کانون در سطح استان بهره‌مند شوند.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مردم شهیدپرور استان زنجان همیشه در حال دفاع مقدس با دشمن هستند، افزود: مردم استان زنجان در فتنه‌های 78، 88، 96 و 98 در خنثی کردن فتنه‌ها در صحنه بودند.

خبرگزاری ایسنا

سرمربیان تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امید پسران ایران انتخاب شدند.

خبرگزاری مهر

سرمربیان تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امید پسران کاراته مشخص شدند.

خبرگزاری دانا

سرمربیان تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امید پسران مشخص شدند.

خبرگزاری دانا

مراسم گرامیداشت مرحوم آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی امروز با حضور طلاب حوزه‌های علمیه، مسئولان و مردم زنجان در مسجد جامع زنجان برگزار شد.