پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: تامین زیرساخت‌های مورد نیاز جهت اجرای قانون جهش تولید مسکن با طرح شدن در کارگروه آمایش سرزمین به صورت تخصصی و کارشناسی بررسی می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه برای 570 نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، کمبود زمین داشتیم، گفت: زمین مورد نیاز این متقاضیان در شهرهای خرمدره و قیدار تامین شده و در حال واگذاری است تا جهت ساخت در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گیرد.

خبرگزاری دانا

یوسفی پور مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان میزان تولید زیتون در استان زنجان را 35 هزار تن پیش بینی کرد و گفت: نسبت به سال گذشته شاهد افزایش تولید هستیم.

خبرگزاری دانا

خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اولویت‌هایی که استاندار آینده زنجان باید به آن توجه کند، گفت: استاندار بعدی زنجان باید قدم‌های بلندی برای توسعه استان و معیشت مردم بردارد.

خبرگزاری دانا

دبیر هیات فوتبال استان زنجان گفت: 15 نفر از استعدادهای فوتبالی زیر 16 سال این استان جهت شرکت در اردوی استعدادیابی تیم ملی اعزام شدند.

خبرگزاری دانا

جواد یوسفی، معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هشت پروژه بزرگ رفع نقاط حادثه خیز در استان زنجان در حال اجرا است که به زودی به اتمام می‌رسند.

خبرگزاری دانا

ابراهیم احدی، مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: 389 سهمیه برای اعزام زائران زنجانی به عراق در اربعین، اختصاص یافته است.

خبرگزاری دانا

یکصد و پانزدهمین جلسه ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا استان زنجان با محوریت دستورالعمل پیاده‌روی اربعین، بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و تاکید بر واکسیناسیون برگزار شد.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: به استناد گزارش معاون بهداشت وزارت بهداشت در جلسه ستاد ملی کرونا، پیک پنجم کرونا در زنجان در حالی به روند نزولی رسیده که زنجان، تنها استانی بود که میزان بستری‌ها 32 درصد نسبت به پیک چهارم، کاهش داشت در حالی که تمام استان‌ها افزایشی بوده است.

خبرگزاری دانا

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان گفت: 407 بسته لوازم‌التحریر به نیت 407 شهید دانش‌آموز این استان در بین دانش‌اموزان نیازمند اهدا شد.

خبرگزاری دانا

رنگرونا رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اخطار جدی محیط زیست به صنایع تبدیلی زیتون در طارم گفت: هیچ راهکاری برای صنایع تبدیلی زیتون به منظور کنترل پساب ارائه نمی‌شود و این موضوع سرمایه‌گذاران این صنایع را سردرگم کرده است.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری دانا

تاراسی رئیس جهادکشاورزی استان زنجان اجرای الگوی کشت را منوط به اجرای ساز و کار‌های عملی دانست و گفت: الگوی کشت در استان زنجان با راه اندازی کشاورزی قراردادی و تجاری امکانپذیر است.

خبرگزاری دانا

محمدرضا صائینی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: به منظور خدمات رسانی به مردم شهر زنجان، فعالیت سه مرکز واکسیناسیون تا ساعت 24 در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری دانا

حسن مظفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فرآیند احداث پروژه‌های مدرسه سازی در زنجان کلید خورده است و قرار است 21 مدرسه در استان احداث شود.

خبرگزاری دانا

دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» با بیان اینکه 40 اثر در بخش‌های مختلف به این جشنواره واصل شده است، گفت: هیات انتخاب پس از بررسی و ارزیابی آثار در نهایت 21 اثر را برای شرکت در مرحله نهایی جشنواره، انتخاب و معرفی کرد.