پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

لایحه بودجه فرهنگی شهرداری زنجان علی رغم اینکه توسط شورای پنجم زنجان به تصویب رسیده بود امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

خبرگزاری دانا

تقاطع غیرهمسطح دانشگاه زنجان، یکی از پروژه‌های مهم استان زنجان برای رفع نقاط حادثه‌خیز بود که به دلیل محدودیت اعتباری تاکنون به تاخیر افتاده بود اما این پروژه با پیش‌بینی اعتبار 28 میلیارد تومانی که 8 میلیارد تومان ان امسال تخصیص می‌یابد، مورد موافقت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار گرفته است.

خبرگزاری دانا

نشست خبری کمیته دانشگاهیان کنگره 3535 شهید استان زنجان صبح امروز (سه‌شنبه 27 مهر) با حضور رئیس دانشگاه زنجان به عنوان رئیس کمیته و فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان به عنوان دبیر کمیته برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، سومین مرحله انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت در بخش آقایان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان، در پیست آزادی تهران در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار گردید که در پایان این رقابتها نتایج زیر به دست آمد. در ماده استقامت جوانان؛ میلاد دباغ از استان اصفهان مقام اول، پوریا صدری رجبی از استان خراسان رضوی مقام دوم و علیرضا...

خبرگزاری تسنیم

نفرات برتر سومین مرحله انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت آقایان و اعزامی به مسابقات جهانی کلمبیا مشخص شدند.

خبرگزاری دانا

پس از برگزاری مسابقات اسکیت انتخابی تیم ملی در دو ماده سرعت و استقامت، ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی کلمبیا مشخص شد.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارت آموزش و پرورش گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن آن در زندگی روزمره، برای کشور امنیت‌آور، قدرت ساز، اقتدار آفرین و تحول ساز است.

خبرگزاری ایسنا

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: طی 6 ماه اخیر تحرکاتی را در منطقه شمال‌غرب کشور شاهد بودیم ولی در حال حاضر در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور مشکل خاصی نداریم.

خبرگزاری ایسنا

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحریم و تحریف حربه امروز دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی است.

خبرگزاری مهر

زنجان - جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ماموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشورمان است که با نیروهای چهارگانه ارتش در حال اجرای ماموریت است.

خبرگزاری تسنیم

مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی رده‌های سنی پایه دختران به میزبانی زنجان برگزار و تیم مازندران با شش مدال طلا، یک نقره و شش برنز قهرمان شد.

خبرگزاری دانا

مسابقات انتخابی تیم ملی رده های سنی پایه پسران به میزبانی زنجان برگزار شد و در مجموع رده بندی مازندران با 6 طلا، یک نقره و 6 برنز قهرمان این دوره از مسابقات شد.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - در حالی که در هفته‌های گذشته شمار شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونا، روند کاهشی را طی می‌کرد اما از ابتدای هفته جاری شمار این شهرها از هفت فراتر رفت و 9 شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری دانا

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: مشکلی بابت تامین زمین برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در زنجان نداریم.

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: 10 هزار و 754 نفر - دوره آموزش مهارتی طی 6 ماهه اول سال جاری در بخش‌های دولتی و غیردولتی در سطح استان زنجان برای متقاضیان ارائه شده است.