پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

کتاب «استاندارد خدمات کتابخانه‌های عمومی برای سالمندان» توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری ایسنا

«استاندارد خدمات کتابخانه‌های عمومی برای سالمندان» با همراهی و همفکری 10 نهاد مرتبط با سالمندی، برای ارائه خدمات باکیفیت برای سالمندان در کتابخانه‌های عمومی تدوین و منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاندارد «خدمات کتابخانه‌های عمومی برای سالمندان» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همراهی و همفکری 10 نهاد مرتبط با سالمندی، به منظور ارائه خدمات باکیفیت برای سالمندان در کتابخانه‌های عمومی، تدوین و منتشر شد.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: سرشماری آهوان مناطق حفاظت‌شده از اواخر مهرماه و یا اوایل آبان آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور میانجیگری را یک تاسیس مهم قضایی دانست و گفت: بر اساس ماده 32 قانون آیین دادرسی کیفری دادسراها می‌توانند پرونده‌ها و شکایات قابل گذشت را از امروز به میانجیگران بسپارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی در مراسم اعطای پروانه و لوح تقدیر به نفرات برتر نخستین دوره میانجیگری افزود: هزار نفر در سراسر کشور متقاضی دریافت پروانه میانجیگری بودند که بعد از گذراندن آموزش‌ها و آزمون‌ها تعداد 500 نفر موفق به دریافت پروانه شدند. وی ادامه داد: آموزش‌ها و آزمون‌های استاندارد برای متقاضیان این حوزه برگزار شد که هدف از این آموزش‌ها...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور میانجیگری را یک تاسیس مهم قضایی دانست و گفت: بر اساس ماده 32 قانون آیین دادرسی کیفری دادسراها می‌توانند پرونده‌ها و شکایات قابل گذشت را از امروز به میانجیگران بسپارند.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (17 تا 21 مهر) گفت: 70 درصد معاملات هفته گذشته این منطقه مربوط به خرید سهام بود در حالی که در هفته ماقبل، 83 درصد معاملات به فروش سهام اختصاص یافته بود.

خبرگزاری مهر

مسابقات انتخابی کاراته رده های سنی پایه دختران ایران برگزار شد و نفرات برتر در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید مشخص شدند.

خبرگزاری تسنیم

مسابقات انتخابی تیم ملی رده‌های سنی پایه دختران در استان زنجان طی سه روز برگزار و نفرات برتر در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید مشخص شدند.

خبرگزاری دانا

مسابقات انتخابی تیم ملی رده های سنی پایه دختران در استان زنجان طی سه روز برگزار و نفرات برتر آن ها در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید مشخص شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر کنگره 3535 شهید استان زنجان گفت: طبق برنامه اعلام شده اعضای ستاد کنگره 3535 شهید استان زنجان روز شنبه /23 مهر / با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند که در این دیدار علاوه بر کتابهای مختلف، 9 کتاب تالیفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرتبط با کنگره تقدیم معظم له خواهد شد.

خبرگزاری دانا

فرمانده قرارگاه شمالغرب کشور با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه گفت: انقلاب اسلامی ایران در شرایط سخت هجمه‌های دشمنان به عزت و اقتدار رسیده است.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به نشست سندای ژاپن برای کاهش اثرات بلایای طبیعی در سال 2015 در ژاپن گفت: مهمترین اولویتی که در جمع‌بندی سندای به آن رسیده‌اند، درک خطر است چرا که تمام تلفات انسانی و مادی در حوادث به درک خطر برمی‌گردد و یک بی‌احتیاطی کوچک می‌تواند تبدیل به حادثه جبران‌ناپذیر شود.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - استانها - تلفات وحوش در زیستگاه‌های برخی استان‌های کشور احتمال شیوع «طاعون نشخوارکنندگان کوچک» به سایر مناطق را تا حدی قوت بخشیده و سبب نگرانی دامداران و دوستداران محیط زیست شده است که می‌طلبد برای جلوگیری از سرایت آن اقدامات کنترلی با دقت و سرعت هر چه بیشتر انجام گیرد.