پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پرویز قزلباش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افرادی که دز اول واکسن را اسپوتنیک‌وی دریافت کرده‌اند، دز دوم واکسن آسترازنکا را تزریق کنند.

خبرگزاری دانا

کاروان نذر آب 4 از استان زنجان چند روزی است که در خراسان‌جنوبی مستقر شده و اکنون در روستاهای نهبندان به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

خبرگزاری دانا

رنگرونا رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه حوزه صادرات بخش کشاورزی با مشکل حمل و نقل و لجستیک مواجه است گفت: این مشکل حوزه صادرات محصولات کشاورزی را مختل کرده است.

خبرگزاری دانا

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از برگزاری پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد از 20 شهریور تا 11 مهر در سطح استان خبر داد.

خبرگزاری دانا

جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان صبح امروز (سه‌شنبه 23 شهریور) با حضور اعضا و معاون شهردار زنجان برگزار و کمک 5 میلیارد تومانی شهرداری زنجان در قالب ارائه خدمات، تولیدات و محصولات برای برگزاری شکوهمند کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان به تصویب رسید.

خبرگزاری دانا

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با اشاره به سامانه سهام عدالت به نشانی sahamedalat.ir گفت: سهامداران با مراجعه به این سامانه می توانند مبلغ، تاریخ و شماره حسابی که سود سهام به آن واریز شده را ملاحظه کنند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان از اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع از اول مهر برای بیمه‌شدگان صندوق همگانی خبر داد.

خبرگزاری دانا

جعفر گنج خانلو، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: پویش همکلاسی مهربان از فردا در برخی از مدارس استان زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

فرشاد پیری، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از صدور مجوز برای 159 گروه جهادی در هشت شهرستان استان زنجان خبرداد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: طبق اعلام از مرکز، مهدکودک‌ها می‌توانند از محصولات و تولیدات کانون استفاده کنند و در خصوص مدیریت مهدکودک‌ها تاکنون دستورالعملی به کانون ابلاغ نشده اما اگر این اتفاق بیفتد، کانون آمادگی مدیریت مهدکودک‌ها به صورت تخصصی را دارد.

خبرگزاری ایسنا

محرمعلی حسنی، جانباز 70 درصد زنجانی آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

خبرگزاری ایسنا

172 باب از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور به نشان ارادت و احترام به حضرت رقیه (س) به نام یا القاب آن حضرت فعالیت می‌کنند.

خبرگزاری دانا

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان زنجان تحریم‌های داخلی را بزرگترین مانع تولید در چند اخیر عنوان کرد و گفت: در استان زنجان نیز بخش دولتی با فعالین اقتصادی همراهی نکرده است.

خبرگزاری دانا

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: هیات کاراته استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، دوره تئوری مربیگری عمومی درجه 3 (پیش‌نیاز تمام رشته‌های ورزشی) را برگزار می‌کند.

خبرگزاری دانا

پرویز قزلباش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان به حرکت اقناعی خوب بسیج برای واکسیناسیون مردم در استان زنجان اشاره کرد و گفت: اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است.

خبرگزاری دانا

رضا رحیم‌پور، کارشناس مسائل سیاسی گفت: برای امید دادن به مردم باید به شعار "ما می‌توانیم" جامه عمل بپوشانیم.