پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (20 تا 24 شهریور) گفت: طی هفته گذشته 183 میلیون و 767 هزار و 543 سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برخی از آثار تولیدی این کانون به عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان کنگره را معرفی و تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

حسن مظفری گفت: مدارس در استان زنجان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوم مهر ماه آغاز به کار می‌کنند.

خبرگزاری دانا

محمد امیرخانی، مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده، امسال تنها 5 موکب از استان زنجان عازم عراق می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از دلایل استقبال نکردن فرش‌بافان از این بیمه به دلیل نداشتن دفترچه درمانی و شرایط بازنشستگی آن (65 سال) است. علاوه بر آن پایین بودن حقوق بازنشستگی نیز باعث شده فرش‌بافان از بیمه عشایری استقبال نکنند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به قانون جهش تولید 4 میلیون واحد مسکونی طی 4 سال آینده گفت: سهم استان زنجان از این قانون در مجموع 46 هزار واحد، پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه فرارو

قائم مقام معاون بهداشت اظهار داشت: در روز‌های آینده واکسیناسیون در سطح کشور سرعت بیشتری خواهد گرفت چرا که محموله‌های جدید واکسن‌های وارداتی تا چند روز دیگر وارد کشور خواهند شد.

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر یک هزار و 53 پایگاه تجمیعی واکسیناسیون و 5 هزار و 37 ایستگاه تزریق واکسن در کشور فعال است که سرعت بخشی به روند واکسیناسیون از جمله اهداف وزارت بهداشت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: قائم مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته از 2 هفته دیگر واکسیناسیون اختصاصی برای رده سنی 6 تا 18 سال در کشور آغاز می شود که این کار با جدیت در حال پیگیری است.

خبرگزاری دانا

واکسیناسیون گروه‌های هدف در مراکز تجمیعی واکسن در زنجان انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

با اینکه بخش کشاورزی در توسعه اقتصادی بیشتر کشورها از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما چالش‌های این حوزه در کشور ما باعث شده تا این بخش به جایگاه واقعی خود نرسد.

خبرگزاری دانا

قاسم محمدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس از 4 کتاب تاریخ شفاهی رزمندگان زنجان که خاطرات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است، رونمایی می‌شود.

خبرگزاری دانا

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان از توزیع 4 هزار بسته لوازم‌التحریر در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در بین دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان زنجان خبر داد.

خبرگزاری دانا

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: مشکلات باشگاه‌های ورزشی به کرات و بارها بیان شده و باشگاهداران متاسفانه شرایط سختی را به‌ویژه به لحاظ معیشتی سپری می‌کنند.

خبرگزاری دانا

پرویز قزلباش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در حال حاضر 70 درصد دانشجویان استان زنجان واکسینه شدند.

خبرگزاری دانا

قائم مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته از 2 هفته دیگر واکسیناسیون اختصاصی برای رده سنی 6 تا 18 سال در کشور آغاز می شود که این کار با جدیت در حال پیگیری است.