جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

ژاله چیان معاون اداره کل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به آمادگی سازمان ثبت احوال برای همکاری و مشارکت در راستای برگزاری انتخابات باشکوه گفت: حل مشکلات شناسنامه ها برای انتخابات ریاست جمهوری تسریع می‌شود.

خبرگزاری دانا

تاراسی رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه همچنان نهاده‌ها با تاخیر به دست مرغداران می‌رسد گفت: مشکل سامانه بازارگاه در این زمینه برطرف نشده است.

خبرگزاری دانا

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های کارگزاران نظام اسلامی از نگاه قرآن کریم، وفاداری به عهد است، گفت: افرادی که نامزد انتخابات می‌شوند باید به این اصل قرآنی پایبند بوده و وعده‌های عملی به مردم بدهند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: بودجه عمومی طبق اسناد آمایش تدوین می‌شود و الزام کمیسیون ماده چه در سطح استان و چه در سطح ملی برای شروع پروژه جدید، داشتن مصوبه شورای آمایش سرزمینی است.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: زمین مورد نیاز برای منطقه ویژه اقتصادی زنجان از سال‌ها قبل برای این منظور در نظر گرفته و اختصاص یافته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: به رغم وجود آلودگی و گرد و غبار، هوای زنجان در زمان حاضر به لحاظ کیفی در حد سالم بوده و به شرایط ناسالم نرسیده است.

خبرگزاری دانا

آیین رونمایی از سریال «صبح آخرین روز» روایتگر زندگی دانشمند هسته‌ای شهید مجید شهریاری، با حضور خانواده این شهید برگزار شد.

خبرگزاری دانا

حسن مظفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان جزئیات برگزاری امتحانات پایان سال دانش‌آموزان زنجانی را در مقاطع مختلف تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: پس از گذشت 14 ماه از شیوع ویروس منحوس کرونا، اکنون نیازمند انسجام و هماهنگی بیشتر و برداشتن گام بلند در مهار این بیماری و تتبعات آن هستیم.

خبرگزاری دانا

بازرس کل استان زنجان گفت: انتظار از شهروندان این است که نسبت به موضوعات مختلف، حساس و مطالبه‌گر باشند چرا که مطالبه‌گری شهروندان، شفافیت اداری و پاسخ‌دهی در دستگاه‌ها را ارتقا می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حدود یکسال از آزادسازی سهام عدالت می‌گذرد و سهامداران طی این مدت فراز و فرودهای متعددی را پشت سرگذاشته اند؛ از چالش‌های هنگام آزادسازی تا افت شدید ارزش آن در معاملات سال گذشته بازار سهام. از آنجا که گروهی از سهامداران عدالت برای مدیریت سهام خود، روش غیرمستقیم را انتخاب کرده بودند و لازم بود شرکتهای سرمایه گذاری استانی جهت مدیریت سهام این گروه...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: مرکز و دفاتر تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو این استان پس از تعطیلی یک ماهه، مجدد به منظور ارایه خدمات به مراجعین، فعال شدند.

خبرگزاری دانا

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2279 تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 4.1 درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: بند خاکی چهرآباد زنجان که از بزرگترین پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری کشور، به شمار می‌آید، تیرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان، گفت: پنج نفر از ورزشکاران پیوند عضو این استان برای شرکت در مسابقات جهانی پیوند اعضا 2021 آمریکا، آماده می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور که سال گذشته بدلیل ایرادات فراوان قانونی لغو شد، مجددا با اصرار دولت در حالی کلید خورده که برطرف نشدن این ایرادات، مشارکت صفر درصدی را رقم زده است.