شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: حسین سلطانی، وزنه بردار اعزامی از زنجان به رقابت‌های آسیایی ازبکستان از ناحیه آرنج دچار مصدومیت شد و از ادامه مسابقات بازماند.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مذاکرات وین گفت: هرگونه توافقی در برنامه هسته‌ای بدون لغو کامل تمام تحریم‌ها از نگاه ما محکوم بوده و به شدت به آن اعتراض خواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، گفت: 18 قلم شی عتیقه مربوط به هزاره اول قبل از میلاد ز سوی ماموران انتظامی از یک قاچاقچی در زنجان کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، گفت: 18 قلم شی عتیقه مربوط به هزاره اول قبل از میلاد ز سوی ماموران انتظامی از یک قاچاقچی در زنجان کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تاکنون 100درصد واکسن‌های کرونای دریافتی استان در مرحله اول به گروه‌های هدف تزریق شده و زنجان بر مبنای سهمیه اختصاص یافته و متناسب با افراد تحت پوشش قوی عمل کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: برای طرح بزرگ ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر زنجان از سال 93 تاکنون بیش از یک هزارو 360 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: در جلسه مجازی مقدمات تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی - پژوهشی دانشگاه ناتینگهام مالزی و دانشگاه علوم پزشکی استان انجام و مقرر شد در جلسه ای دیگری این مهم نهایی شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: سال گذشته مشترکان تحت پوشش این شرکت به 367 هزار و 694 مورد رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد پنج درصدی یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید به صورت عملیاتی در راستای شعار سال گام بردارند، گفت: تحقق شعار سال در گرو احصا، رصد و رفع مسائل دست و پاگیر حوزه تولید است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: این استان در زمینه ثبت نام و تخصیص زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور رتبه برتر را دارد و طبق آمارها حدود 80 درصد تخصیص ها نیز به جوانان سنین زیر 35 سال اختصاص دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: احداث بیش از 14 هزار واحد مسکن ملی در استان در دستور کار است و اختصاص تسهیلات و حجم آورده متقاضیان و با احتساب مبلغ زمین‌های رایگان، گردش مالی قابل توجه و زمینه اشتغال چشمگیری را ایجاد می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در این شرایط باید دعواهای حیدری نعمتی کنار گذاشته شود و همه برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنیم چرا که اکنون مشارکت حداکثری در انتخابات از نان شب هم برای ما واجب‌تر است.

وب‌گاه عصر ایران

آلرژی، اصلی‌ترین علت ابتلا به آسم است که به دلیل پاسخ‌های تغییر یافته سیستم ایمنی به وجود می‌آید و سبب درگیری فرد به بیماری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: مبارزه با فساد و قطع دست دلالان، موجب تحقق اهداف شعار سال می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: نقشه راه فرهنگی استان باید بر اساس نگاه بلند مدت به مسائل و با تکیه بر اسناد بالادستی تدوین شود.