شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر کل زندان‌های استان زنجان از اقدام شایسته یک خیر در شهرتان سلطانیه، برای آزادی زندانیان نیازمند خبر داد و گفت: این خیر با واریز 214 میلیون تومان، به حساب ستاد دیه، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان نیازمند استان را فراهم کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سال گذشته 21 هزارو 523 نفر زنجانی از یک‌هزارو 27 دوره آموزش‌های همگانی آمادگی در برابر مخاطرات، کمک‌های اولیه، پایه داوطلبی و تخصصی بهره‌مند شده اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: مزاحمت و اشغال بی مورد خطوط تلفنی مرکز پیام اورژانس 115 که در ارایه خدمات سریع و به موقع فرشتگان نجات خلل جدی ایجاد می‌کند، سیر نزولی پیدا کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - تامین منابع آبی همواره از دغدغه های نهادهای مرتبط با این حوزه همچون وزارت نیرو و جهادکشاورزی به خصوص در مناطقی با میانگین بارندگی کم است و زنجان نیز در زمره استانهای با کمبود نزولات جوی است که احداث سدها از جمله تدابیر اتخاذ شده جهت مدیریت منابع آبی و توسعه پایدار در بخشهای مختلف است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته گیلوان از توابع شهرستان طارم با دمای 37 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه این استان به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده واکسن مشترک ایران و کوبا طی اوایل هفته آینده برای جامعه هدف تعیین شده در استان تزریق می‌شود که مقدمات انجام این کار نیز فراهم شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان، یکی از علل خودکشی را مسائل روانی و بیمارهای جسمی ذکر و گفت: علل دیگر این اقدام مشکلات اقتصادی، بیکاری، مسایل مالی، اخراج از محل کار و ورشکستگی، علل عاطفی، فوت یکی از بستگان، اختلافات خانوادگی، طلاق و شکست می‌تواند باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: استفاده حداکثری از ظرفیتها برای ارتقای بهره وری در گرو مدیریت بهینه، تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، گفت: تیم زنجان برای شرکت در نخستین دوره رقابتهای لیگ پاورلیفتینگ باشگاه های ایران، نیازمند حامی مالی مناسب است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: هم‌اکنون در زنجان گوشت مرغ مازاد بر نیاز استان تولید می‌شود اما آمار حاکی از آن است که توزیع این فرآورده در سال 98 حدود 40 تن در روز بود که این میزان در سال گذشته به 80 تن در روز افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: با راه‌اندازی 2 کتابرسان سیار جدید در شهرستان های ابهر و طارم، تعداد کتابرسان های سیار استان برای ارائه خدمات کتابخانه‌ای در روستاها به پنج مورد افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پی شهادت سردار حجازی، جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیام تسلیتی آورده است: ایشان در جبهه مقاومت استوانه‌ای قابل اتکا برای رزمندگان مقابله با داعش و رژیم صهیونیستی، خصوصا در لبنان به شمار می‌رفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات شطرنج استان زنجان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی و تعطیلی فعالیت در باشگاه ها، مسابقات شطرنج به صورت آنلاین برگزار می‌شود و این تنور رشته ورزشی شطرنج زنجان را داغ نگه داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

طبق نقشه رنگ‌بندی جدید کرونایی که دوشنبه 23 فروردین از سوی وزارت بهداشت منتشر شد، تعداد شهرستان‌های قرمز به 295، شهرهای نارنجی به 99، شهرهای زرد به 45 و تعداد شهرهای آبی به 9 شهرستان تغییر کرد.