شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به ترور شهید «محسن فخری‌زاده»، گفت: باید دو هدف را در این جنایت در نظر گرفت، اول اینکه انتقام از عاملان و آمران در دستور کار باشد و در ثانی راهی که این شهید انتخاب کرده، باید ادامه‌دار باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: 20 واحد نانوایی در شهرک‌های اقماری زنجان در 2 نوبت صبح و بعدازظهر نان پخت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان زنجان گفت: با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا، این جشنواره به صورت غیرحضوری برگزار و فقط فیلم آثار توسط هیات داوران ارزیابی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: پیگیر استخدام ملی پوش روئینگ هستیم و ممکن است استخدام او با تاخیر باشد اما انجام شدنی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: الگوی شیوع کرونا در شهرستان طارم از استان گیلان تبعیت می‌کند که با افزایش مبتلایان در این استان، تعداد کرونایی‌ها در طارم نیز افزایش می‌یابد که این مهم نیازمند مدیریت است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مه غلیظ دید رانندگان در آزادراه زنجان - قزوین، جاده ترانزیت و مسیرهای کوهستانی استان را فراگرفته و تردد در آنها نیازمند استفاده از چراغ‌های مه شکن است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: هیچ چیز عزیزتر از جان مردم نیست و باید شرایط کنونی را همانند شرایط جنگی در نظر بگیریم و همگان کمک حال متولیان سلامت به ویژه کادر درمان که در خط مقدم مقابله با بیماری هستند، باشیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: امسال از حدود 145 میلیون دلار از 218 میلیون دلار هدف گذاری صادراتی استان، 105 درصد محقق شده است که پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد با روند رفع مشکلات صادرات شمش روی این مهم به حدود 2 برابر اهداف تعیین شده برسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان زنجان گفت: چهار اهداف از اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی وجود دارد که اولین وظیفه و ماموریت کاهش و قطع زنجیره انتقال، جداسازی افراد مبتلا از سالم، کاهش بستری و مرگ و میر و حمایت از اقشار آسیب پذیر و دارای بیماری‌های زمینه‌ای و سالخوردگان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته، هوای این استان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه با سرمای محسوس و یخبندان صبحگاهی مواجه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور گفت: برای تخصیص 150 میلیارد ریال اعتبار تکمیل پروژه‌های بازآفرینی شهری در استان زنجان، برنامه ریزی می‌شود تا روند اجرای این پروژه‌ها سرعت یابد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود زیرساخت‌ها، گردش مالی درآمدهای شهرستان خدابنده را از استان خارج می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - پس از اعمال محدودیت‌های 2 هفته‌ای و تغییر وضعیت شهرها از حالت قرمز به نارنجی و زرد همچنان بیم شکنندگی و شیوع دوباره ویروس کرونا در برخی استان ها و شهرستان ها می رود و در صورت بی‌توجهی به رعایت پروتکل ها و دستور العمل های بهداشتی زنجیره شیوع قطع نخواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پلیس راهور ناجا اعلام کرد: اکنون در اکثر محورهای مواصلاتی کشور بارش برف و باران گزارش شده و هموطنان قبل از تردد در محورها مواصلاتی در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: پرونده 6 اثر طبیعی این استان برای ثبت در فهرست میراث طبیعی کشور تهیه شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: از ابتدای آذر ماه تاکنون رانندگان 380 دستگاه خودرو ناقض محدودیت های کرونایی از سوی پلیس راه این استان مورد اعمال قانون قرار گرفتند.