شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عصر ایران

فریدون اصفهانیان، عضو فعلی هیئت رئیسه و رئیس هیئت فوتبال استان زنجان برای حضور مجدد در هیئت رئیسه به عنوان نماینده هیئت‌ها در انتخابات ثبت نام کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - امروزه اعتیاد به مواد مخدر، از معضلات اساسی زندگی بشری به شمار می‌رود که زندگی برخی افراد را تحت تأثیر سو قرار می دهد، از همین رو این دغدغه، مسوولان استان زنجان را بر آن داشته است که به طور جدی به مبارزه و جلوگیری از این شیوع این مواد خانمانسوز کنند.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - خروج برخی شهرستان‌ها از وضعیت قرمز و تبدیل آنها به وضعیت نارنجی هرچند یک موفقیت در کنترل ویروس کرونا بوده اما باعث نگرانی از عادی انگاری و بازگشت به رفتارهای معمول آن هم در شرایط شکننده فعلی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - پس از کشت و قوس‌های زیاد در خصوص کمبود گوشت گرم مرغ در بازار زنجان، در بیستمین روز از آذر جاری 90 تن از این فرآورده وارد بازار استان شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: مهلت ارسال اظهارنامه ارزش افزوده دوره‌های سوم و چهارم برای فصل های پاییز و زمستان سال جاری به مدت یک ماه تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با توجه به تاثیر محدودیت‌های 2 هفته‌ای کرونا در استان و شیب نزولی ابتلا به بیماری، این به معنی عادی شدن شرایط نیست و مردم باید همچنان به خصوص در روزهای سرد سال به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایبند باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تبلیغات اغواکننده‌ای مانند فروش کیف پول‌های دیجیتال در بستر فضای مجازی قابلیت آن را دارند تا سرمایه کاربران را از دست آنها برباید، از این رو باید هشدارهای پلیس را در این مورد جدی گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با بیان اینکه مجموع اعتبارات عمرانی این استان در لایحه بودجه، 672 میلیارد تومان منظور شده است، گفت: از نظر رشد اعتبارات عمرانی پیوست قانون، زنجان رتبه 11 را در بین استان‌های کشور دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات زنجان در هفته جاری موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به تاثیر تعدادی از واحدهای صنعتی در آلودگی خاک و ضعف نظارت بر بازار میوه در استان اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: راهداران راه ارتباطی 42 روستای این استان را که با بارش برف و کولاک روزهای گذشته بسته شده بود، بازگشایی کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز افراد بسیاری اقدام به تحریف مبانی فکری انقلاب کرده و سعی در تغییر افکار جامعه نسبت به این موضوع دارند اما موفق نشده و ناکام مانده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در زمان حاضر آزادراه های زنجان - تبریز، زنجان - قزوین و همه جاده‌های استان پوشیده از مه غلیظ و موجب کاهش شدید دید افقی رانندگان شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - 11 تن چوب قاچاق از سوی پلیس امنیت اقتصادی و قریب پنج نیز توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان از قاچاقچیان چوب کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: در حال حاضر مه‌آلودگی هوا، دید افقی در شهرستان خدابنده از توابع این استان را به 100 متر کاهش داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: برای اجرای موفق برنامه‌های مبارزه با موادمخدر باید از موازی کاری و اجرای برنامه های متعدد جلوگیری شود.