شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امروزه به دلیل رواج استفاده از اینترنت و فضای مجازی برای انجام کارهای روزمره و انواع معاملات، اطلاعات شخصی و مالی افراد به راحتی در اختیار شیادان قرار می‌گیرد و با استفاده از جعل و سرقت هویت کاربران به مقاصد خود می‌رسند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل گمرک استان زنجان با بیان اینکه 74 درصد صادرات استان را شمش روی تشکیل می‌دهد، گفت: ترانسفورماتور 11 درصد، پروفیل‌ها پنج درصد و مابقی اقلامی نظیر کشمش، خرما، سرب و دیگر کالاهای صادراتی را شامل می‌شود که همه آن به واحدهای تولیدی استان تعلق دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: بدهکار بانکی 150 میلیارد ریالی از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان، شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پلیس در اعلام مهم ترین حوادث 24 ساعت گذشته از شناسایی و دستگیری افرادی خبرداد که با شگرد کار در منزل اقدام به کلاهبرداری از افراد می کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با اقدامات انجام شده و از آغاز سال تحصیلی 1400-1399 بیش از 300 عنوان محتوای آموزشی در راستای آموزش‌های مجازی برای گروه‌های هدف در استان تولید و تدوین شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی باشگاه ها و اماکن ورزشی نباید ورزش به صورت مطلق تعطیل شود چرا که به موازات آن سلامت مردم به صورت جدی با خطر مواجه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات قایقرانی استان زنجان گفت: 10 قایقران برتر و شاخص این استان در اردوی تیم‌های ملی این رشته ورزشی کشور حضور دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بر اساس بخشنامه تمامی کارگاه‌هایی که فعالیت آنها منطبق با جدول فعالیت‌های اقتصادی حوزه گردشگری است می‌توانند از تسهیلات پیش بینی شده در مصوبات (امهال 20 درصد حق بیمه سهم کارفرمایی تا پایان سال 99) بهره‌مند شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: هم اکنون 153 روستا با 18 هزارو 734 واحد مسکونی استان زنجان در محدوده گسل قرار دارند که اقداماتی برای مقاوم سازی آنها انجام گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: در مورد آب های سطحی واقعا مشکل اساسی در استان داریم و مبنای پایینی برای استان در این زمینه لحاظ شده بنابراین لازم است در تدوین و اجرای برنامه سازگاری با کم آبی در این خصوص، عادلانه و منطقی عمل شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جمعیت هلال احمر استان زنجان با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان به تهیه یک‌هزارو 600 سبد غذایی به ارزش بیش از پنج میلیارد و 700 میلیون ریال در قالب پویش " دست یار" اقدام کرده است.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - اعمال محدودیت های 2 هفته ای در سراسر کشور رنگ قرمز بسیاری از شهرها را به نارنجی و زرد تغییر داده است اما ترس و دلهره از احتمال شیوع دوباره با رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی دغدغه ای است که این روزها از زبان مسوولان و مردم بسیار شنیده می شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: خیرآباد زنجان با میزان دمای13 درجه سانتیگراد زیرصفر، سردترین ایستگاه هواشناسی ایران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: 2 کلاهبردار سایبری که با تبلیغ و انتشار آگهی‌های دروغین و با ترفند کار در منزل، اقدام به کلاهبرداری می‌کردند از سوی پلیس فتای این استان دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان به ضرورت ارتقای نظام آراستگی در دستگاه‌های اجرایی این استان تاکید کرد و گفت: ظرف یک ماه آینده باید شرایط دستگاه‌ها در شاخص‌های نظام آراستگی به وضعیت عالی برسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: همزمان با هفته جهانی معلولان 22 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش این اداره کل واگذار شد که این موضوع مهم برای دیگر معلولان فاقد مسکن نیز با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.