چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

الماسی رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان با بیان اینکه نرخ‌های جدید نان در زنجان اعلام شده است گفت: نرخ‌های جدید از فردا اعمال می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: کرونا یک بلا بود ولی ملت ایران این تهدید را به فرصت کمک به همنوعان تبدیل کرد در حالی که دنیای غرب در این مقوله نسبت به ادعاهایشان، رفوزه شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طبق برآوردهای صورت‌گرفته، هزینه و قیمت پایه ساخت هر مترمربع در طرح اقدام ملی مسکن برای واحدهای چندخانواری 2 میلیون و 100 و برای واحدهای مسکونی ویژه 2 میلیون و 200 هزار تومان تعیین شده که سازندگان مکلفند پروژه‌ها را با قیمت‌های پایه و مشخصات فنی اعلام شده اجرا کرده و تحویل واجدان شرایط دهند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس حوزه هنری استان زنجان گفت: به مناسبت روز جهانی قدس، حوزه هنری این استان پویش سراسری شعرخوانی "فلسطین آزاد" را با محوریت روز قدس و آزادی فلسطین در فضای مجازی به اجرا گذاشته است، که تا دوم خرداد سال جاری ادامه دارد.

خبرگزاری دانا

حکمعلی اسماعیلی، مسئول ستاد نماز جمعه استان زنجان گفت: نماز عید فطر امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا در محوطه روباز میدان رسل زنجان برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مسیر ارتباطی درام - نوکیان واقع در شهرستان طارم که به علت ریزش سنگ از 2 روز گذشته بسته شده است، هنوز بازگشایی نشده و عملیات ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه سموم کشاورزی غیرمجاز نه تنها تولیدات بلکه زندگی مردم را به مخاطره انداخته است، گفت: کشاورزان برای خرید سموم و کود به خصوص کودمایع باید از فروشندگی‌های مجاز مورد اعتماد و دارای مجوز از جهاد کشاورزی اقدام کنند تا گرفتار افراد سودجو و فرصت‌طلب نشوند.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - فرماندار تکاب گفت: با احداث و آسفالت یک رشته راه روستایی در محور «سبیل - یاسوکند» فاصله جاده‌ای این شهرستان با مرکز استان زنجان 50 کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: 9 کیلو و 980 گرم موادمخدر از نوع تریاک از سوی پلیس زنجان کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - پای بخشش که به میان بیاید همه هستند، در رویاهای خود می‌اندیشند که دست نیازمندی را می‌گیرند، او را از رنج نجات می‌دهند، شاید در واقع چنین کاری را انجام دهند اما کافی است بخشیدن بخشی از وجودشان یا وجود عزیزشان به میان بیاید، اینجاست که داستان کمی متفاوت می‌شود شاید حاضر نشوند ببخشند حتی اگر تمام آن را زیرخاک کنند. اما هستند کسانی که با فداکاری و بخشیدن اعضای بدن عزیزان...

خبرگزاری دانا

دادلویی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران جدید صنایع تبدیلی نمی‌توانند در شهرک‌های صنعتی مستقر شوند گفت: این مشکل در برخی شهرستان‌ها از جمله طارم و خدابنده وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای گرم از روز پنجشنبه / یکم خرداد ماه / بر این استان حاکم می‌شود.

خبرگزاری دانا

بسیج کارگری استان زنجان با اجرای رزمایش کمک مومنانه به یاری نیازمندان شتافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اقدامات و عملکرد مقتدرانه پلیس، نوید بخش امنیت، آرامش و آسایش در میان مردم و جامعه است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: لکه گیری 105 کیلومتر از آزادراه زنجان - قزوین در دست انجام است.