چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش پنج میلیارد ریال در زنجان کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان زنجان گفت: حرکت خودروی وانت نیسان با دنده عقب به مرگ تلخ دختر بچه هفت ساله منجر شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: تا پایان سال گذشته 714 هزارو 82 نفر در این استان کارت هوشمندملی دریافت کردند که این تعداد معادل 85.16 درصد ازجمعیت واجدین شرایط است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: با توجه به ابلاغیه اداره کل راه و شهرسازی و طبق مصوبه هیات‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان هرگونه ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده این استان باید با استفاده از مجریان صلاحیت‌دار انجام شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو تیم ملی کشتی آزاد در المپیک 2016 ریو گفت: قسم خورده بودم دور کشتی را برای همیشه خط بکشم اما با شرایط جدید با قدرت وارد رقابت می‌شوم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: با بررسی صورت‌گرفته و احصای مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل این استان، مشخص شد که دلیل عمده تعطیلی واحدها، موضوعات حقوقی است.

خبرگزاری تسنیم

عضو تیم ملی کشتی آزاد در المپیک 2016 ریو گفت: قسم خورده بودم دور کشتی را برای همیشه خط بکشم اما با شرایط جدید با قدرت وارد رقابت می‌شوم.

خبرگزاری دانا

فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان از اعمال قیمت جدید نان تا دو روز آینده در استان زنجان خبرداد و گفت: با قیمت جدید تخلفان به حداقل می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: با اقدامات انجام شده جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، هم اکنون در حال گذر از مدیریت کرونا به سمت کنترل این بیماری هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده زنجان گفت: ایها الناس شهوت جدیدی در کشور ایجاد شده است که از همه شهوات خطرناک تر است و آن هم شهوت پرونده سازی است. سیستم های ما به حدی از توانایی رسیده‌اند که به طرفه‌العینی چنان پرونده ای می‌سازند که فوق تصور خیال است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده زنجان گفت: ایها الناس شهوت جدیدی در کشور ایجاد شده است که از همه شهوات خطرناک تر است و آن هم شهوت پرونده سازی است. سیستم های ما به حدی از توانایی رسیده‌اند که به طرفه‌العینی چنان پرونده ای می‌سازند که فوق تصور خیال است.

خبرگزاری دانا

صفی‌الله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: ضروری است مردم از حضور در فضاهای باز، ارتفاعات و مجاورت با سازه‌های فلزی مرتفع پرهیز کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در زمان حاضر بیش از چهار هزار یتیم و فرزند محسنین در این استان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با احتکار خودرو از امروز در استان زنجان آغاز شد گفت: با محتکران برابر قانون برخورد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل زندان‌های استان زنجان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال از محل کمک‌های رهبر معظم انقلاب، بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال در قالب کارت هدیه و 506 سبد غذایی به ارزش بیش از یک میلیارد و 700 میلیون ریال در بین خانواده‌های زندانیان نیازمند در سطح این استان توزیع شد.