چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان گفت: 103 عدد سکه متعلق به عصر هخامنشی و تعدادی اقلام تاریخی از سوی پلیس شهرستان سلطانیه، کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان، با اشاره به مشارکت کارکنان بهزیستی در کنار سایر خیران در تهیه بسته‌های مواد غذایی برای نیازمندان گفت: تاکنون 150 خیر در پویش همدلی مومنانه مشارکت داشتند و بسته‌های معیشتی تهیه شده از سوی آنان در بین جامعه هدف بهزیستی توزیع شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - یک عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: مصرف بی‌رویه و خودسرانه مهار کننده‌های اسید معده به دلیل تضعیف این اسید، قدرت کشندگی ویروس‌ها را به مراتب کاهش می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: سامانه خود ارزیابی وضعیت روانشناختی با هدف غربالگری سیستماتیک افراد با مشکلات استرس، اضطراب و افسردگی در بحران شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: به‌رغم وجود مشکلات و محدودیت‌ها فعالیت اقتصادی و تجاری این استان مطلوب بوده و گمرک زنجان در بین 53 گمرک کشور، رتبه 30 را دارد.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امسال در روز جهانی قدس برنامه خیابانی و میدانی نداریم اما برنامه‌های مختلفی در فضای مجازی به همین مناسبت برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: وقوع 9 فقره حادثه رانندگی طی 24 ساعت گذشته در 6 مسیر ارتباطی این استان یک کشته و هشت مصدوم برجا گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از ثبت 25 اثر تاریخی این استان طی سال گذشته در فهرست آثار ملی خبر داد و گفت: در زمان حاضر شمار آثار ثبت شده ملی این استان به 848 مورد رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: تعامل مدیران با اصحاب رسانه و مطبوعات ضروری است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید رفع مشکلات و دغدغه اصحاب رسانه و مطبوعات را جدی بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای زنجان از بعداز ظهر امروز دوشنبه / 29 اردیبهشت ماه / با رعد و برق شدید، گاهی با رگبار باران و احتمال وقوع تگرگ، مواجه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - چند وقتی است که ویروس کرونا میهمان ناخوانده اقصی نقاط جهان شده و در این میان پزشکان و کادر درمانی کشورمان همچنان با فعالیت جهادی، مسوولیت اجتماعی خویش را به خوبی ایفا می‌کنند، اما عبور از بحران کنونی تنها با مشارکت همگانی امکانپذیر است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس شوراهای حل اختلاف استان زنجان گفت: با تلاش اعضای این شورا و همکاری ستاد صبر و معاونت فرهنگی دادگستری کل زنجان در سال گذشته، پنج فقره پرونده قتل در شوراهای حل اختلاف استان زنجان به سازش ختم شد.

خبرگزاری دانا

امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: پرونده ثبت غار کتله خور به عنوان میراث طبیعی آماده سازی و به شورای داوری ملی ارسال و دفاع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان گفت: رویکرد مهم شورای روابط عمومی‌های این استان در سال جاری، شیوه‌های بهره‌گیری از تکنیک‌های جدید برای اطلاع‌رسانی چرا که پیش از این بیشتر پیام‌ها به صورت متنی بود که جذابیت چندانی برای مخاطب ندارد و برای اطلاع‌رسانی باید از شیوه‌های جدید استفاده شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان استان زنجان گفت: یکی از برنامه‌های مهم اوقاف در سال جهش تولید، ارتقای بهره‌وری موقوفات برای ایجاد ارزش افزوده و اشتغال افراد است و در این راستا جذب سرمایه گذار برای حدود 15 هزار هکتار از زمین‌های موقوفه در این استان در دستور قرار گرفته است.