شنبه 7 مهر 1403

4 هزار واحد مسکن روستایی در این استان افتتاح می‌شود

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
4 هزار واحد مسکن روستایی در این استان افتتاح می‌شود

اقتصادنیوز: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در دور دوم سفر استانی رئیس‌جمهور به استان چهار هزار واحد مسکونی روستایی با اعتباری بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دور دوم سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان اشاره کرد و گفت: امروز برخی پروژه‌های بنیاد مسکن استان زنجان به صورت متمرکز افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

خبر مرتبط رئیسی از مردم زنجان عذرخواهی کرد / جزییات تازه از بررسی حادثه کرمان

اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی در پایان سفر به کرمان، اظهار داشت: ابتدا باید از مردم عزیز زنجان عذرخواهی کنم، زیرا امروز باید به این استان سفر می‌کردم.

وی از افتتاح 675 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت‌ریزی معابر 175 روستای استان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت دهیاری در این ایام خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 960 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

خبر مرتبط زمان سفر رئیس جمهور به زنجان اعلام شد

اقتصادنیوز: استاندار زنجان گفت: سفر رئیسی به احترام شهدای کرمان به روز شنبه 16 دی موکول شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین عملیات آماده‌سازی 10 هزار قطعه زمین روستایی با حضور مسئولان کشوری در راستای طرح نهضت ملی مسکن در استان آغاز خواهد شد.

4 هزار واحد مسکن روستایی در این استان افتتاح می‌شود 2
4 هزار واحد مسکن روستایی در این استان افتتاح می‌شود 3