شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عصر ایران

زمزمه‌های ورشکستگی داروگر یک بار در سال 96 و بار دیگر در سال 99، با اشاره به بدهی مالیاتی 830 میلیارد تومانی و آگهی مزایده اموال این شرکت توسط سازمان امور مالیاتی در رسانه‌ها بازتاب داشت. ورشکستگی این برند ملی در سال 96 توسط وزارت صمت تکذیب شد. در سال 99 نیز بدهی این شرکت با فروش 48 کامیون توسط سازمان امور مالیاتی تسویه شد. تیغ سوءمدیریت ناشی از خصوصی‌سازی اما برنده‌تر بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی استانی نرخ بیکاری در کل کشور نشان می‌دهد، طی سال گذشته نرخ بیکاری در 23 استان تک‌رقمی شده و پایین‌ترین نرخ بیکاری هم در استان سمنان با نرخ 6 و چهار دهم درصد ثبت شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - توسعه زیست بوم نوآوری در استان زنجان با وجود رشد و جهش‌هایی که در کوتاه مدت داشته، برای ادامه مسیر نیازمند جبران نواقصی از جمله وجود شتاب دهنده‌های بومی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل محیط زیست استان زنجان: یک قلاده توله پلنگ در منطقه شکار ممنوعه خرمنه سر طارم کشف و به مرکز تیمار و بازپروری حیات وحش در پارک پردیسان تهران ارسال شد.

وب‌گاه ورزش سه

سیدحمید صدیقیان از پیشکسوتان کوهنوری و صعودهای ورزشی استان زنجان، دارفانی را وداع گفت.

وب‌گاه عصر ایران

وقوع سیل در روستای سالار آباد زنجان یک کشته برجا گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اگر واحدی در زمینه حدنگاری با نواقصی روبرو است باید این نواقص هر چه سریعتر مرتفع و ظرف 3 ماه آینده عقب ماندگی‌ها جبران شود.

خبرگزاری مهر

طی 24 ساعت گذشته در استان‌هایی مختلف کشور حوادثی رخ داده از کشف لوازم قاچاق و واکسن تا توقیف ماینرهای غیرمجاز که مأموران نیروی انتظامی در کشف آن نقش آفرینی کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی بعد از ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: به منظور ارتقای فرهنگ در سطح کشور طرحی را آماده کردیم که برای ائمه جمعه سراسر کشور ارسال شده تا پس از اخذ نظرات آنان به تصویب نهایی برسد. وی گفت: طرح ارتقای شاخص‌های فرهنگی متناسب با فرهنگ و شرایط هر منطقه تدوین می‌شود که در آن برش شهرستانی نیز تعریف شده است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب 35 نفر از رؤسای دانشگاه‌های کشور و همچنین رؤسای موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و مرکز آموزش عالی کاشمر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر به دنبال یک سفر جذاب و پرهیجان هستید، شهر تبریز یکی از بهترین مقاصد برای شما است.

خبرگزاری مهر

زنجان - رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان 264 خانه در طرح ملی مسکن واحدهای مدنظر خود را انتخاب می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست "سواد رسانه ای، تعلیم و تربیت" امروز و با مشارکت سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان و با حضوررئیس دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی و الزهرا (س)، اساتید دانشگاه، دانشجویان و با سخنرانی میهمان ویژه برنامه دکتر جواد بخشی الموتی از اساتید دانشگاه‌های تهران و معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور در سالن جلسات غدیر دانشگاه فرهنگیان الزهرا...

خبرگزاری مهر

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور گفت: هم اکنون ایران در بیمه کشاورزی در منطقه رتبه اول را دارد و به لحاظ فناوری، آیین نامه و قانون در این حوزه پیشرو است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب 35 نفر از روسای دانشگاه‌های کشور خبر داد.