یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری تسنیم

چهار کتاب‌خانه سیار کانون پرورش فکری به منظور آشنایی مخاطبان کودک و نوجوان با کتاب، در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مستقر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان از ناسالم بودن هوا برای همه گروه‌ها خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تقی لو با اشاره به اینکه یکی از اقداماتی که شهروندان در چنین شرایطی باید رعایت کنند، پرهیز از انجام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز است، خاطرنشان کرد: شرایط به وجود آمده باعث شده است که 63 پایگاه اورژانس در استان زنجان به حالت آماده‌باش دربیاید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی در نشست هفتگی کارگروه نهضت ملی مسکن گفت: سازمان ملی زمین و مسکن 727 پروژه فعال آماده‌سازی در مراحل عملیاتی در کشور دارد که از این میان 680 پروژه به مساحت 22 هزار هکتار متعلق به طرح نهضت ملی مسکن است. وی اضافه کرد: بیشترین تعداد پروژه آماده‌سازی کشور متعلق به استان اصفهان و بیشترین پیشرفت فیزیکی آماده‌سازی پروژه‌ها...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 22 هزار هکتار اراضی برای ساخت مسکن نهضت ملی مسکن اختصاص یافته که بخش عمده ای از آنها در قالب طرح های ویلایی سازی بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

سد گلابر در 50 کیلومتری جنوب شرقی زنجان و در شهرستان ایجرود واقع شده است این سد که یکی از بزرگترین سدهای استان زنجانو دارای اهمیت اقتصادی و کشاورزی است در سال های اخیر با خطر آلودگی مواجه شده است. در روز های اخیر 2 هزار قطعه ماهی در این سد تلف شده اند. معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره حفاظت محیط‌زیست استان زنجان علت مرگ و میر ماهی‌ها را ورود گل و لای حاصل از بارندگی به سد عنوان...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تیمور آقامحمدی دبیر اجرایی باغ رمان ایرانی و معاون مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری اسامی داستان‌نویسانی را که طرح‌های آن‌ها در «باغ رمان ایرانی» برگزیده شده اعلام کرد. اسامی این‌داستان‌نویسان به ترتیب زیر است: پریسا قدیری‌حیدری، زهرا بیک‌محمدی، زینب محمدقلی‌زاده، صفورا مردانی، محمد سرابی، ثمین سجادی، سیامک علایی، فاطمه حسنا ادیب‌نیا، ساقی بامداد،...

خبرگزاری تسنیم

دبیر اجرایی باغ رمان ایرانی و معاون مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری اسامی داستان‌نویسانی را اعلام کرد که طرح آنها در «باغ رمان ایرانی» برگزیده شده است.

خبرگزاری مهر

دبیر اجرایی باغ رمان ایرانی اسامی داستان‌نویسانی را که طرح‌های آنها در «باغ رمان ایرانی» برگزیده شده اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرمربی تیم وزنه برداری استان زنجان گفت: سه ورزشکار زنجانی در مسابقات آسیایی خوش درخشیدند و موفق به کسب نشان‌های رنگارنگ و ارتقای رکورد شدند.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه رئیس هیئت کونگ فو تربت حیدریه گفت: محمدجواد زاهدی کونگ فو کار نوجوان شهرستان، قهرمان مسابقات کونگ فو پسران کشور شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حاشیه نخستین روز پنجمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنایع فلزات غیر‌آهنی با نگاهی به تولید و بازار» دو میزگرد تخصصی با عناوین «بررسی وضعیت صنعت سرب و روی، چالش‌ها و فرصت‌ها» و «بررسی وضعیت صنعت مس، چالش‌ها و فرصت‌ها»، برگزار شد. در میزگرد نخست به مشکلاتی در حوزه‌های اکتشافات، ماشین‌آلات، عدم‌استفاده از ظرفیت‌های تولید، تبدیل فرصت‌ها به تهدید و ضعف تکنولوژی اشاره شد. همچنین در میزگرد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش استان زنجان از استخدام 830 معلم جدید خبر داد و اعلام کرد: برای ارائه خدمات به همه دانش‌آموزان و مدارس، بخشی از کبودها از طریق جذب نیروهای جدید و بخش دیگر با استفاده از ظرفیت بازنشستگان و اضافه‌کار شاغلان برطرف می‌شود.

خبرگزاری مهر

مراسم وداع با پیکر شهید مهدی هادی شهید امنیت در استان زنجان برگزار شد.